Ημερίδα με θέμα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ» πραγματοποιείται από τη Β΄ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου «Γεώργιος Παπανικολάου» το Σάββατο 27 Ιουνίου με ώρα έναρξης στις 11π.μ.
Με αφορμή
Στις 23 και 24 Νοεμβρίου 2026 θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, μια διοργάνωση που αποτελεί πλέον θεσμό για την ελληνική εργασιακή κοινότητα.
Όπως αναφέρει