Πολίτες καταγγέλλουν τη διεύθυνση του Ε-65 για αδιαφορία καθαρισμού του οδοστρώματος

Έντονες διαμαρτυρίες για την κατάσταση του οδικού δικτύου του κεντρικού αυτοκινητοδρόμου Ε-65, υπάρχουν από πολίτες – επιβάτες λεωφορείου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καρδίτσας, οι οποίοι επισημαίνουν ότι παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες και του παγετού, δεν είχε  γίνει ρίψη αλατιού, με αποτέλεσμα το απογευματινό λεωφορείο των έξι του ΚΤΕΛ, από Αθήνα προς Καρδίτσας να κινδυνέψει να φύγει από την πορεία του και ότι χρωστάνε τη ζωή τους και την ασφάλειά τους στο έμπειρο οδηγό του ΚΤΕΛ. Καταγγέλλουν δε ότι αν ένας επιβάτης δεν τηλεφωνούσε στη διεύθυνση του Ε-65 αλάτι δεν θα είχε πέσει ούτε αυτή την ώρα που γίνεται γνωστή η καταγγελία. Να σημειωθεί ότι μετά το τηλεφώνημα εμφανίστηκαν αλατιέρες, οι οποίες όπως ήταν αναμενόμενο βελτίωσαν την κατάσταση του οδοστρώματος.

Τέλος οι καταγγέλλοντες πολίτες- επιβάτες, εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους επισημαίνοντας παράλληλα ότι είναι αδιανόητο να εισπράττουν χρήματα από τα διόδια και να αδιαφορούν για τις ανθρώπινες ζωές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος