Το 83,4% των παραπόνων των τουριστών αφορούν εστιατόρια,ξενοδοχεία και μεταφορές

Οσον αφορά τα παράπονα των ευρωπαίων προς ελληνικές επιχειρήσεις το 50,7% αφορά σε εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος, οι μεταφορές αποτελούν το 32,7% των παραπόνων, η κατηγορία αναψυχή και ο πολιτισμός αποτελούν το 5,2% , ένδυση και υπόδηση 1,7% και επικοινωνία 1,5%.

Ενώ οι πέντε κυριότεροι τομείς παραπόνων από Έλληνες καταναλωτές είναι: μεταφορές 37,9%, αναψυχή και πολιτισμός 17,5%, επικοινωνία 13,3%, εστιατόρια ξενοδοχεία και υπηρεσίες καταλύματος 6,1% και ένδυση υπόδηση 5,2%.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής οι χώρες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα παράπονα των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με μία επιχείρηση που είχαν συναλλαγή είναι το Ηνωμένο Βασίλειο 20,7%, η Γερμανία 16,2%, η Ιταλία 12,7%, η Κύπρος 12,1% και η Ισπανία 11,2%.

Από άλλους ευρωπαίους καταναλωτές σχετικά με προβλήματα που είχαν στη συναλλαγή τους με επιχείρηση εγκατεστημένη στην Ελλάδα πρώτοι έρχονται οι Σουηδοί 15,4%, ακολουθούν οι βέλγοι 11,4%, Ηνωμένο Βασίλειο 11,2%, Γερμανία 9,1% και Νορβηγία 7,6%.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος