Ολλανδία: Βρείτε τον έρωτα της ζωής σας στην «ώρα φλερτ» στο σούπερ μάρκετ

Σύνοψη
  • Σούπερ μάρκετ στην Ολλανδία και την Ισπανία εφαρμόζουν «ώρες φλερτ» προκειμένου οι αδέσμευτοι πελάτες να βρουν ταίρι
  • Ο αναποδογυρισμένος ανανάς και το πακέτο με τα παξιμάδια σηματοδοτούν ότι θέλετε να βρείτε συντροφιά
  • Οι «ώρες φλερτ» στο σουπερμάρκετ προσελκύουν κυρίως νεότερους ανθρώπους και φαίνεται να κερδίζουν έδαφος στην Ευρώπη

Ας υποθέσουμε ότι είστε στο σούπερ μάρκετ. Έχετε πάρει το καρότσι σας και ετοιμάζεστε να ελέγξετε τη λίστα με τα  ψώνια σας.

Ωστόσο, ένα πρόσωπο δίπλα σας με ευχάριστο πρόσωπο και εγκάρδιο χαμόγελο, σάς αποσπά την προσοχή.

Και επειδή ζείτε στην Ολλανδία και ψωνίζετε στο συγκεκριμένο σουπερ μάρκετ, στρέφεστε αμέσως στο καρότσι του. Το βλέμμα σας «σκανάρει» τα ψώνια του, όπου στην πρωτοκαθεδρία βρίσκεται…ένα πακέτο παξιμάδια (beschuit στα ολλανδικά), γυρισμένο ανάποδα.

Χωρίς να διστάσετε σπεύδετε στο ράφι με τα παξιμάδια. Παίρνετε ένα κουτί και το αφήνετε κι εσείς στο καρότσι σας γυρισμένο ανάποδα. Είναι το σήμα ότι είστε αδέσμευτος και ότι θα θέλατε να βρείτε συντροφιά, αφού είναι η «ώρα φλερτ» στο σούπερ μάρκετ.

Έτσι αντί για τη λίστα με τα ψώνια, πρώτα ελέγχετε τους αδέσμευτους στο χώρο.

Όλα ξεκίνησαν με ένα viral TikTok, στο οποίο μια Ισπανίδα εξηγεί ότι μεταξύ 7 και 8 μ.μ. στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς της, είναι ώρα για φλερτ.

@yosoyvivylin ¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román ♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) – Kenji Ueda

Το σημάδι ότι κάποιος βρίσκεται στην ερωτική αγορά, στο σούπερ μάρκετ της Ισπανίας, είναι ένας ανανάς, τοποθετημένος ανάποδα στο καροτσάκι.

Τα ερωτικά παξιμάδια της Ολλανδίας

Οι μαρκετίστες της ολλανδικής αγοράς δεν αφήνουν τίποτα στη τύχη.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις όπως: «Κάντε μια βόλτα στο διάδρομο με τα αλεύρια και αναρωτηθείτε εάν θα ζυμώσετε τα παξιμάδια της αγάπης», έχουν αντικαταστήσει το: «Το πρωί φάε σαν βασιλιάς, το βράδυ σαν ζητιάνος».

Για να ενθαρρύνουν τους αδέσμευτους που ζουν στην Ολλανδία να συμμετάσχουν στην «ώρα του φλερτ», προτείνουν και μερικές ατάκες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας. Για παράδειγμα: Volgens mij mist er iets op je boodschappenlijstje… Ik sta er niet op. (Νομίζω ότι κάτι λείπει από τη λίστα με τα ψώνια σας… Δεν είμαι σε αυτήν).

Ο ανάποδος ανανάς στην Ισπανία

Ολλανδία: Βρείτε τον έρωτα της ζωής σας στην «ώρα φλερτ» στο σούπερ μάρκετ

Τα ισπανικά σούπερ μάρκετ, από όπου άρχισαν όλα, τον τελευταίο καιρό έχουν ερωτική ατμόσφαιρα.

Περπατήστε στο κατάστημα μεταξύ 7 και 8 μ.μ. με έναν ανάποδο ανανά και το μήνυμα είναι σαφές: φλερτάρετε.

Το νέο αυτό φαινόμενο οφείλεται σε μια νεαρή κοπέλα από τη Μάλαγα, η οποία μίλησε για αυτό τον τρόπο φλερτ, σε ένα βίντεο στο TikTok. Η πρωτοβουλία της προκάλεσε αμέσως αίσθηση. Περισσότεροι από 50 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν δει το βίντεο και πολλά σούπερ μάρκετ στην Ισπανία έχουν εισαγάγει τις δικές τους εκδοχές για τις «ώρες φλερτ».

Ο ανάποδος ανανάς και η επίσκεψη στο διάδρομο με τις μπύρες και το κρασί είναι το σήμα για προσέγγιση, σε ένα συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ.

Τι συμβολίζουν τα όσπρια, τα τσιπς και η πίτσα

Σε άλλα έχουν επικρατήσει άλλοι κώδικες. Τα τσιπς στο καλάθι με τα ψώνια σημαίνουν: «Είμαι διασκεδαστικός άνθρωπος».

Οι τσίχλες αντιπροσωπεύουν μια γλυκιά ψυχή. Τα όσπρια υποδηλώνουν: «Ψάχνω σοβαρά» και η πίτσα σημαίνει: «Δεν ψάχνω για σοβαρή σχέση». Το καρπούζι είναι το σύμβολο για την αναζήτηση αγάπης.

Ολλανδία: Βρείτε τον έρωτα της ζωής σας στην «ώρα φλερτ» στο σούπερ μάρκετ
(AP Photo/Gary Gardiner)

Για να ξέρετε πότε είναι η ώρα του φλερτ στο αγαπημένο σας σούπερ μάρκετ, στην Ισπανία, αρκεί να ρωτήσετε: Cuando puedo coquetear aquí, δηλαδή «Πότε μπορώ να φλερτάρω εδώ;»

Μπορεί να σας φαίνεται αστείο, αλλά αυτή η ιδιότυπη και δημιουργική ιδέα συνεχίζει να εξαπλώνεται.

Οι ειδικοί θεωρούν ότι η «ώρα φλερτ» στο σούπερ μάρκετ προσφέρει μια ιδανική ατμόσφαιρα στους ντροπαλούς ανθρώπους. Είναι ένας οικείος, ανεπίσημος χώρος που ταιριάζει σε όλους. Όχι όπως τα μπαρ ή τα εστιατόρια που έχουν συγκεκριμένη λογική και πολλές φορές οδηγούν τους ανθρώπους σε αμηχανία.

Εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν τις εφαρμογές γνωριμιών για να βρουν συντροφιά. Ωστόσο μόνο οι μισοί από τους χρήστες δηλώνουν ότι είχαν θετικές εμπειρίες. Μάλιστα, ένα σοκαριστικό 11% των γυναικών χρηστών κάτω των 50 ετών, έχουν δεχθεί απειλές.

Η «ώρα φλερτ» στο σούπερ μάρκετ μοιάζει περισσότερο ασφαλής και ανθρώπινη.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι αρκετά σούπερ μάρκετ έχουν παραπονεθεί για ομάδες νεαρών που συγκεντρώνονται και δεν αγοράζουν τίποτα, δυσκολεύοντας το προσωπικό ασφαλείας.

Ένα άλλο μειονέκτημα μπορεί να είναι ότι το σούπερ μάρκετ δεν κάνει επιστροφές εάν ο δυνητικός σύντροφος, δεν είναι τελικά της αρεσκείας σας

Ο χρόνος θα δείξει τι θα επικρατήσει τελικά στο σούπερ μάρκετ. Η αγάπη ή το χάος; Μέχρι στιγμής επικρατεί…το κέρδος


Με πληροφορίες από: DUTCHREVIEW, I AM EXPAT, Van Dam Estates

Σχετικά άρθρα:

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος