Περίπου 350 κλήσεις καθημερινά στο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης Ουκρανών προσφύγων του υπουργείου Μετανάστευσης

Περίπου 350 κλήσεις δέχεται κατά μέσο όρο τις καθημερινές το τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί εντός του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, για τη συνδρομή Ουκρανών προσφύγων.

Το τηλεφωνικό κέντρο λαμβάνει και περίπου 50 κλήσεις ανά ημέρα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νότης Μηταράκης, ο οποίος επισκέφθηκε τα γραφεία του τηλεφωνικού κέντρου την Τρίτη.

Περίπου 1.650 αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας «Help Ukraine».

Το helpdesk στελεχώνεται από υπαλλήλους της υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης και της υπηρεσίας Ασύλου, ενώ τη διερμηνεία σε ουκρανική και αγγλική γλώσσα παρέχουν η ΜΚΟ Μετάδραση τις καθημερινές και εθελοντές της Ουκρανικής Πρεσβείας τα Σαββατοκύριακα.

Οι πιο συχνές ερωτήσεις που καταγράφονται αφορούν στη διαδικασία για την παροχή προσωρινής προστασίας, βοήθεια για θέματα υγείας και παροχή ειδών πρώτης ανάγκης, επιθυμία πολιτών για στέγαση Ουκρανών προσφύγων και αιτήματα προσφύγων για στέγαση, εγγραφή παιδιών σε σχολεία και θέματα σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού.

Η τηλεφωνική γραμμή είναι 2131629600, ενώ αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω του email ukraine@migration.gov.gr. Επίσης, αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας καταγράφονται και μέσω της πλατφόρμας https://migration.gov.gr/helpukraine/.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος