Οι τρεις στους τέσσερις Γερμανούς (77%) εξαρτούν τις προτιμήσεις τους για αγορές από τη συμπεριφορά των εταιριών στον πόλεμο της Ουκρανίας.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας για λογαριασμό της ψηφιακής ένωσης Bitkom, από την οποία προκύπτει ότι οι καταναλωτές επικροτούν την απόφαση πολλών εταιρειών της ψηφιακής βιομηχανίας να αναστείλουν τη δραστηριότητά τους στη Ρωσία.
Οι καταναλωτές εξετάζουν πολύ προσεκτικά πώς οι εταιρείες «τοποθετούνται σε σχέση με την επιτιθέμενη Ρωσία», εξηγεί ο πρόεδρος της Bitkom, Αχίμ Μπεργκ.
Εκτιμά δε ότι «όποιος δεν τάσσεται καθαρά υπέρ της Ουκρανίας διατρέχει τον κίνδυνο να χάσει την εμπιστοσύνη των Γερμανών πελατών και να έχει απώλειες».
Ανταπόκριση από Βερολίνο: Γιώργος Παππάς
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος