Γ. Ντίτσας (Πανελ. Ομοσπ. Σιδηροδρομικών) στο Πρώτο: Ο μοιραίος σταθμάρχης είχε υπερβολική σιγουριά ότι έδιωξε το τρένο από την άνοδο (audio)


 
«Άναυδος» με τις συνομιλίες του μοιραίου σταθμάρχη μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, δήλωσε στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα, ο Γιάννης Ντίτσας, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Ντίτσας, από τις πρώτες ημέρες μετά την τραγωδία, ο ίδιος είχε κάνει λόγο για «υπερβολική σιγουριά»  που είχε ενδεχομένως ο σταθμάρχης της Λάρισας, ότι έχει διώξει το τρένο από την γραμμή ανόδου.  «Δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά. Ο άνθρωπος αυτός πρέπει να είχε στο μυαλό του ότι το τρένο, η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία που είχε κατεύθυνση προς την Θεσσαλονίκη, την είχε διώξει από τη σωστή γραμμή. Και με τους συναδέλφους που κουβεντιάζουμε, εκεί έχουμε καταλήξει. Η σιγουριά του ήταν ότι το τρένο έφυγε κανονικά από τη γραμμή ανόδου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ντίτσας.

Ο εκάστοτε σταθμός δεν μπορεί να ξέρει τι έχει κάνει ο άλλος, προσέθεσε ο ίδιος.
«Στις επικοινωνίες που έχουν κάνει και φαίνονται αυτά, είναι καταγεγραμμένα και στους αριθμούς των τηλεγραφημάτων που λέμε εμείς στην ορολογία μας, αυτό το «τεφτέρι» που ανταλλάσσουν τα νούμερα, έχουν γίνει αναγγελίες των τρένων ένθεν και ένθεν σε γραμμές διαφορετικές. Είναι από αυτά που έχουμε δει, όπως έχει δει όλος ο κόσμος. Εγώ δεν ήμουν παρών εκεί, ούτε είμαι. Ενημερώνομαι από αυτά που βλέπω, από αυτά που βγαίνουν στη δημοσιότητα, για να είμαστε ξεκάθαροι» συμπλήρωσε.

Ερωτηθείς εάν ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορούσε να δει στο σύστημα ότι ήταν στην ίδια γραμμή τα δύο τρένα από αντίθετη κατεύθυνση, ο κ. Ντίτσας σημείωσε πως αν το σύστημα δεν δούλευε, δεν μπορούσε να δει τίποτα. «Αν δούλευε, θα το έβλεπε για μια ακτίνα που επιτρέπει το σύστημα. Αλλά εγώ προσωπικά, αυτό που έχω καταλήξει, είναι ότι και το σύστημα να δούλευε, από την στιγμή που ο εν λόγω συνάδελφος είχε στο μυαλό του χαραγμένο ότι το τρένο έφυγε κανονικά δεν ξέρω αν θα κοίταγε τον πίνακα, αν είχε το μυαλό του στον πίνακα. Που έπρεπε εάν δούλευε ο πίνακας, να ελέγχεται. Όταν δουλεύει ο πίνακας, δουλεύεις από τον πίνακα» ανέφερε ακόμα ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
 


Ως προς την τοποθέτηση της Ομοσπονδίας σε σχέση με την εκ νέου λειτουργία των τρένων, ο κ. Ντίτσας ανέφερε, πως ύστερα από την ολιγόλεπτη συνάντηση που είχαν την Δευτέρα με τον υπουργό κ. Γεραπετρίτη, όπως του δήλωσαν και εξέδωσαν σχετικό δελτίο τύπου, «η Ομοσπονδία θέλει και επιδιώκει ανοικτό σιδηρόδρομο, με ασφάλεια πάνω απ’ όλα και όταν τελειώσουν τα έργα, να υπάρχει και ποιότητα για τον χρήστη επιβάτη που είναι οι Έλληνες συμπολίτες μας».
«Εμείς μετά την απεργία που έχουμε εξαγγείλει σήμερα μαζί με τα σωματεία μέλη της Ομοσπονδίας, έχουμε σύσκεψη και εκεί θα πούμε αυτά που πρέπει να πούμε. Ένα μέτρο μπορεί να είναι και η μείωση των δρομολογίων αλλά δεν μπορώ να προκαταβάλω το τι θα αποφασιστεί στη συνάντηση. Την Παρασκευή το πρωί έχουμε συνάντηση με τον κ. Γεραπετρίτη για να καταθέσουμε τις απόψεις μας. Για εμάς πρέπει να είναι ανοιχτός ο σιδηρόδρομος, να ανοίξει με ασφάλεια» είπε καταλήγοντας ο κ. Ντίτσας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος