Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής: “Υπάρχω μέσα από χαρούμενα συναισθήματα”

Άνοιξη, μια εποχή όπου η φύση μεταμορφώνεται και μας βοηθάει να ενδυναμώσουμε τη χαρά στη ζωή μας! Τα παιδιά, ηλικίας 5-12 ετών, παίζουν, μαθαίνουν, δημιουργούν και εκφράζονται την Κυριακή 8 Μαΐου 2016, στο κινησιολογικό και εκφραστικό εργαστήρι του Μουσείου Νεώτερης Κεραμεικής με πηγή έμπνευσης τα συναισθήματα και όχημα τον πηλό.

Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής: “Υπάρχω μέσα από χαρούμενα συναισθήματα”

Πώς μέσα από το δημιουργικό, ομαδικό πνεύμα μπορούμε να νιώσουμε και να εκφράσουμε τον εαυτό μας;

Πώς μέσα από την άσκηση της αναπνοής ενεργοποιούμε και χαλαρώνουμε το σώμα μας, ώστε να είμαστε πιο ανοικτοί;

Πώς μπορούμε να ακούμε, να επικοινωνούμε, να εκφράζουμε ελεύθερα αυτό που νιώθουμε μέσω της φωνής, της κίνησης και του λόγου;

Τι μπορούμε να μορφοποιήσουμε με πηλό;

Τι σχήματα και ποια σύμβολα αποτυπώνουν τα χαρούμενα συναισθήματά μας;

Τα παιδιά, ηλικίας 5-12 ετών, παίζουν, μαθαίνουν, δημιουργούν και εκφράζονται την Κυριακή 8 Μαΐου 2016, στις 11:00-13:00, στο κινησιολογικό και εκφραστικό εργαστήρι του Μουσείου Νεώτερης Κεραμεικής με πηγή έμπνευσης τα συναισθήματα και όχημα τον πηλό.

Τους βοηθάει η Silvia Macchi, χορογράφος και παιδαγωγός.

Κινησιολογικό και εκφραστικό εργαστήρι του Μουσείου Νεώτερης ΚεραμεικήςΜελιδώνη 4-6, Κεραμεικός

Κόστος συμμετοχής: 12,00 ευρώ η συνάντηση (για αδέρφια το 2ο παιδί 10,00 ευρώ)

Πληροφορίες – Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα: 210-3318492 και 698-2032348

Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής: “Υπάρχω μέσα από χαρούμενα συναισθήματα”

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ