Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανική τηλεόραση

Ο Οργανισμός Τουρισμού υλοποίησε ακόμα μία καμπάνια προβολής, εστιάζοντας στην ενίσχυση της ζήτησης για το προορισμό Θεσσαλονίκη στο άνοιγμα του τουρισμού.
Η νέα παραγωγή “Time to live again” προσθέτει στο branding της Θεσσαλονίκης στα social media, δίνοντας βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε, αντιδιαστέλλοντας με χιούμορ το “πριν” και το “μετά” της καραντίνας.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα social media με 200.000 views στο digital σε 15 χώρες. Οι χώρες που επιλέχθηκαν ήταν Ελλάδα, Αμερική, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ισραήλ, Φινλανδία, Αυστρία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Γαλλία, Ρωσία (μόνο Μόσχα και Αγία Πετρούπολη).
Με την βοήθεια του ΕΟΤ Γερμανίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έκλεισε μία εξαιρετικά επωφελή συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV. Το “Time to live again – Visit Thessaloniki” μεταγλωττίστηκε στα Γερμανικά από τον ΟΤΘ και έχει σημειώσει ήδη από τον Ιούνιο μία ολόκληρη ώρα καθαρής προβολής στο εν λόγω τηλεοπτικό κανάλι.
Δείτε το βίντεο εδώ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΤΘ, “το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ανεξάρτητοι επιχειρηματίες και υπάλληλοι κλπ και το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ. Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.
Γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός του ότι η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό “slot”, κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο η θετική διάθεση που έδειξαν οι άνθρωποι του σταθμού, λόγω της ποιότητας και του έντονα ψυχαγωγικού χαρακτήρα του “Time to live again”, που μίλησε στην καρδιά του μέσου Γερμανού.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη νέα του παραγωγή κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing. Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός προορισμός για το καλοκαίρι του 2021″.
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος