Πρ. εργαζομένων Τραμ: Διαχρονική πληγή η έλλειψη προσωπικου – Εργολάβοι αφήνουν έργα στη μέση

«Διαχρονικά, όλες οι κυβερνήσεις έχουν βάλει από την πόρτα, νόμιμα, υπεργολάβους στις εταιρείες κοινής ωφέλειας» κατήγγειλε ο κ. Μανιαδάκης

Την καταγγελία ό,τι «υπεργολάβοι αναλαμβάνουν έργα και τα αφήνουν στη μέση έκανε στην ΕΡΤ ο Ηλίας Μανιατάκης, πρόεδρος Εργαζομένων Τραμ με αφορμή τις τραγικές ελλείψεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο και τα προβλήματα στα μέσα σταθερής τροχιάς που αποκαλύφθηκαν μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Σχολιάζοντας τη σημερινή απεργειακή κινητοποίηση στα ΜΜΕ ο πρόεδρος των εργαζομένων στα Τραμ τόνισε ότι «ως εργαζόμενοι έχουμε μπει στη διαδικασία να αναδείξουμε κάποια προβλήματα τα οποία υπήρχαν διαχρονικά. Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα για την ενίσχυση της επιτήρησης και του κοινωνικού μας έργου είναι ότι έχουμε έλλειψη προσωπικού σε ειδικότητες αιχμής. Οι ειδικότητες αιχμής είναι το τεχνικό προσωπικό, το τμήματα, οι ηλεκτρολόγοι, το τμήμα του πεδίου δηλαδή εννοώ οι σταθμάρχες πεδίου και το εμπορικό κομμάτι, το κομμάτι του κομίστρου».

Ποιος ο ρόλος των εργολάβων στις συγκοινωνίες

Μιλώντας στη δημοσιογράφο Σταυρούλα Χριστοφιλέα ο κ. Μανιατάκης εξέφρασε την άποψη ότι «διαχρονικά, όλες οι κυβερνήσεις έχουν προσπαθήσει και έχουν βάλει από την πόρτα, νόμιμα υπεργολάβους στις εταιρείες κοινής ωφέλειας». Αναφερόμενος στο ρόλο αυτών των εταιρειών υποστήριξε ότι ιδιώτες έχουν αναλάβει έργο στις υπηρεσίες φύλαξης καθαριότητας, στις υπηρεσίες ρευματοδότησης, της ηλεκτροδότησης, στις υπηρεσίες σηματοδότησης.

Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Μανιαδάκης, οι ιδιωτικές αυτές εταιρείες «παίρνουν χρήματα από το ελληνικό δημόσιο και κάποια στιγμή λόγω ότι δεν μπορούν να το υποστηρίξουν, φτάνουν και σε ένα σημείο να εγκαταλείψουν το έργο και να φύγουν από την εταιρεία».

Δεν υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας στα Τραμ

Ερωτηθείς για το θέμα της ασφάλειας ο κ. Μανιαδάκης τόνισε ότι το τραμ, επειδή είναι ελαφρύς σιδηρόδρομος και περνάει μέσα από αστικό ιστό, έχει χαμηλές ταχύτητες, εντός του ορίου ασφαλείας και μεταφορών.

‘Οπως είπε, στόχος των εργαζομένων είναι να παράσχουν κοινωνικό έργο και να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό αν και συχνά βρίσκονται αντιμέτωποι με αρκετά προβλήματα. Αναφερόμενος στους εργολάβουςο κ. Μανιατάκης στάθηκε ιδιαίτερα στον κρίσιμο τομέα της σηματοδότητης όπου μια εργολαβική εταιρεία που είχε αναλάβει το έργο δεν μπόρεσε να το υποστηρίξει.

«Στο πλαίσιο της επιτήρησης και της ασφάλειας δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί όταν εμείς εντοπίσουμε ότι υπάρχει κάποιο τυφλό σημείο άμεσα ο συρμός αποσύρεται, πηγαίνει στο αμαξοστάσιο», σημείωσε σχετικά.

Παραθέτοντας τις ειδικότητες αιχμής στις οποίες υπάρχει έλλειψη προσωπικού ο κ. Μανιαδάκης διευκρίνισε ότι αυτές εντοπίζονται στο Κέντρο Ελέγχου λειτουργίας του Τραμ, ηλεκτροοδηγούς, στην οργανωτική μονάδα του τροχαίου υλικού, στην οργανωτική μονάδα της επιδομής, στην οργανωτική μονάδα των εναεριτών και στην οργανωτική μονάδα σηματοδότησης.

«Θα πρέπει να υπάρχουν προσλήψεις για τις πάγιες ανάγκες μας στο πλαίσιο του κοινωνικού και δημόσιου χαρακτήρα, όχι στο πλαίσιο της υπεργολαβίας, γιατί οι εργολαβικές εταιρείες δεν έχουν καμία γνώση. Μόνο μέσα από το δημόσιο χαρακτήρα μπορούμε να έχουμε ασφάλεια και ποιότητα».


Πηγή: ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος