Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις επιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα: Σχεδόν 200.000 κοντέινερ δεν έχουν έρθει στον Πειραιά λόγω του αποκλεισμού του Σουέζ

Οι ανατιμήσεις στο κόστος εμπορευμάτων λόγω του αυξημένου κινδύνου διέλευσης από τη Διώρυγα του Σουέζ εξαιτίας των επιθέσεων των Χούθι της Υεμένης άρχισαν να γίνονται αισθητές σε όλο τον κόσμο με την Ελλάδα και το λιμάνι του Πειραιά να μην μένει ανεπηρέαστο. Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών μίλησε στην ΕΡΤ για την πρωτόγνωρη κατάσταση και το πώς επηρεάζει την αγορά.

«Αυτή τη στιγμή 200.000 κοντέινερ δεν έχουν έρθει στον Πειραιά λόγω του αποκλεισμού (της διώρυγας του Σουέζ) και ουσιαστικά αυτό που υποχρεώνονται τα πλοία αυτά είναι να κάνουν τον περίπλου της Αφρικής, κάτι που σημαίνει 15 έως 20 μέρες καθυστέρηση» εξήγησε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους της εκπομπής «Νewsroom» Στέλλα Παπαμιχαήλ και Γιώργο Σιαδήμα ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αθηνών δήλωσε ότι η καθυστέρηση αυτή εκτός από τον μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης έχει επιπτώσεις και στο κόστος μεταφοράς αποκαλύπτοντας ότι κάθε κοντέινερ επιβαρύνεται πλέον με 6.000 δολάρια αλλά και αυξημένα ασφάλιστρα.

Kαι όπως επισήμανε η χώρα μας εισάγει καύσιμα με δεξαμενόπλοια που μέχρι πρόσφατα περνούσαν από το Σουέζ γεγονός που σημαίναι ότι όσο το πλοίο καθυστερεί τα καύσιμα θα πωληθούν σε αυξημένη τιμή. «Η αύξηση και ο πληθωρισμός θα είναι παντού» σημείωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Πηγή: Νewsroom

Διαβάστε επίσης:

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος