Δ/νων Σύμβουλος ΣΤΑΣΥ στο Πρώτο: Μειωμένη η επιβατική κίνηση κατά 45%- Νέοι συρμοί στον Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ έως τέλος Οκτωβρίου (audio)

Δεν έχει φανεί ότι έχει ξεκινήσει ο κόσμος να εμπιστεύεται τα μέσα μεταφοράς, όπως σε όλο τον κόσμο. «Με εξαίρεση τα ενθαρρυντικά στοιχεία του Σεπτεμβρίου, τον τελευταίο χρόνο έχει μειωθεί παρά πολύ η κίνηση τόνισε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8  και την εκπομπή «Στο Πρώτο Αλλιώς» με την Κατερίνα Σερέτη και τον Διονύση Χατζημιχάλη, ο Νικόλαος Χαιρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ.

Τα μέτρα τηρούνται καθημερινά στα μέσα μεταφοράς της ΣΤΑΣΥ, με απολύμανση των συρμών μετά την απόσυρσή τους, με ανοιχτά παράθυρα, κλιματισμό για να αερίζονται οι σταθμοί, συνεχή ενημέρωση στους επιβάτες να μην είναι συγχρωτισμένοι είτε σε καθίσματα είτε όρθιοι, ενώ η πλειονότητα των επιβατών, τόνισε ο κ. Χαιρέτας, φορούν τις μάσκες προστασίας.

«Τα ΜΜΜ εκ των πραγμάτων είναι ένα μέσο που συγκεντρώνει πολύ κόσμο. Εν μέσω κορονοϊού, στις γραμμές 2 και 3 μειώθηκαν οι χρονοαποστάσεις κατά 0,5 λεπτό. Ήταν στα όρια των δυνατοτήτων μας από πλευράς τροχαίου υλικού και ανθρώπινου δυναμικού», σημείωσε ο κ. Χαιρέτας.

Προσέθεσε ότι η ΣΤΑΣΥ έχει προβεί σε ανάταξη συρμών, σε προσλήψεις προσωπικού οδηγών  και σκοπός είναι να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις ακόμα περισσότερο, ίσως κατά μισό λεπτό, αλλά και να ενισχυθεί η Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ με συρμούς του μετρό για να αντιμετωπιστεί η κακή κατάσταση εκεί στο ζήτημα των χρονοαποστάσεων. «Στην ουσία θα δούμε εκεί καινούρια τρένα ως το τέλος του μήνα», είπε ο κ. Χαιρέτας.

Μάλιστα, σε σχέση με τις καθυστερήσεις για τις οποίες διαμαρτύρονται οι επιβάτες, ο κ. Χαιρέτας, επιβεβαίωσε ότι στον ηλεκτρικό οι συρμοί ξεκινούν με μια χρονοαπόσταση 6 λεπτών, ότι τα τρένα είναι πάρα παλιά και παθαίνουν συχνά βλάβες και κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Σημείωσε πάντως ότι έχει βγει στον αέρα εδώ και ένα μήνα ο μεγάλος διαγωνισμός ανακατάταξης 14 των παλαιοτέρων συρμών της γραμμής 1 αξίας 70 εκατ. «Θα είναι το πιο σύγχρονο τροχαίο υλικό που θα έχουμε σε όλη την ΣΤΑΣΥ και έχει μια χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης 36 μηνών».

Για τα νυχτερινά δρομολόγια της Παρασκευής και του Σαββάτου, που σταμάτησαν με τον κορονοϊό και τα λοκτνάουν, υπάρχει η δυνατότητα να επανέλθουν εάν διαπιστωθεί αύξηση στην επιβατική κίνηση, χρονικά κοντά στις ώρες που εξυπηρετείται το κοινό ως τώρα. Πάντως δεν φαίνεται προς το παρόν να υπάρχει ανάγκη για επαναφορά του προγράμματος με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, καθώς η κίνηση των επιβατών με τα μέσα μεταφοράς της ΣΤΑΣΥ έχει μειωθεί κατά 45%.

Τέλος, ο Διευθύνων της ΣΤΑΣΥ, υπενθύμισε το πρόγραμμα για τους 7 νέους αεροδρομιακούς συρμούς με το άνοιγμα των σταθμών στον Πειραιά για απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο, χωρίς μετεπιβίβαση, σε 35 λεπτά.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος