Σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας

Ψηφίστηκε το περασμένο Σάββατο, στη συνεδρίαση-με τηλεδιάσκεψη-του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων, το επιχειρησιακό σχέδιο τουριστικής προβολής, το οποίο εισηγήθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Σπύρος Γαλιατσάτος.

Για το επιχειρησιακό σχέδιο-σύμφωνα με σχετική ενημέρωση της ΕΡΤ Ζακύνθου-ελήφθησαν υπόψη το γενικό και το τουριστικό προφίλ της ΠΙΝ, οι προτάσεις των φορέων στο πλαίσιο της διαβούλευσης, οι στόχοι που θέτει η Περιφέρεια έως το 2020, οι προτεραιότητες και δράσεις.
‘Όπως τονίστηκε, «η ΠΙΝ δεν προσεγγίζεται αποκομμένα, αλλά στο πλαίσιο λειτουργίας της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης, που έχει να ανταγωνιστεί άλλους τουριστικούς προορισμούς. Έτσι απαιτείται τόνωση των παραδοσιακών σχέσεων και καλλιέργεια νέων με την Ιταλία, ενδυνάμωση των σχέσεων με τις δυτικές ακτές της βαλκανικής και της ευρύτερης λεκάνης της μεσογείου, ενίσχυση του ρόλου της ΠΙΝ ως προορισμού σημαντικών ροών τουριστών από την κεντρική και ανατολική μεσόγειο, που εκτιμάται ότι θα αποκτήσουν δυναμική τα επόμενα 15 χρόνια, αξιοποίηση των αεροδρομίων (κυρίως της Κέρκυρας) και των λιμανιών».

Από την ανάλυση των στοιχείων αφίξεων στα αεροδρόμια της ΠΙΝ που παρουσίασε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης, γενικό συμπέρασμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της εμπορικής κίνησης στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, τόσο από άποψη αριθμού πτήσεων, όσο και από άποψη αριθμού επιβατών, αφορά τις αφίξεις του εξωτερικού. «Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι η ΠΙΝ καρπώνεται τους θετικούς ρυθμούς που καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός τα τελευταία χρόνια και εξακολουθεί να αποτελεί προσφιλή τουριστικό προορισμό», επισημάνθηκε σχετικά. Επίσης παρουσιάστηκαν τα στοιχεία από την κίνηση των λιμανιών σε όλα τα νησιά, η συχνότητα των δρομολογίων και οι μαρίνες σκαφών αναψυχής.

Σπ.Γαλιατσάτος: Οι στόχοι της ΠΙΝ

Ο κ. Γαλιατσάτος δήλωσε ότι «αφού λάβαμε υπόψη, το ψηφισμένο, από το Περιφερειακό Συμβούλιο, στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, θέσαμε τους εξής στόχους: Η ΠΙΝ να καταστεί ελκυστική σε νέες επενδύσεις, να καταστεί ελκυστική στον εκσυγχρονισμό ενός τεράστιου επενδυμένου κεφαλαίου και να έχουμε διάχυση των ωφελειών του τουρισμού στην κοινωνία. Αυτοί οι στόχοι εξυπηρετούνται από τον στόχο ‘’ομπρέλα’’, ο οποίος είναι η ποιοτική διαφοροποίηση του τουριστικού ρεύματος , μέσω του οποίου θα οδηγηθούμε σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα και αποδοτικότητα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς, άμβλυνση της εποχικότητας και αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον».
Τέλος, εξήγησε το ρόλο της προώθησης διαφήμισης για την προσέλκυση τουρισμού και πρόσθεσε ότι «η τουριστική προβολή της ΠΙΝ το 2016 κόστισε περίπου 65.000ευρώ, ποσό πολύ μικρό σε σχέση με τις δράσεις που έγιναν (καταχωρίσεις στα ΜΜΕ του εξωτερικού, συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων, αφιερώματα και προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεργασία με την Marketing Greece και διαδράσεις)».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος