Πρόταση για την τουριστική προώθηση της Λέσβου

Οργανωμένα, συλλογικά και με το σωστό τρόπο αυτή τη φορά αποφάσισε η Λέσβος να διεκδικήσει το μερίδιό της από την τουριστική αγορά.

Ο νεοσύστατος Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης Λέσβου ανέθεσε στην εξειδικευμένη στο τομέα αυτό εταιρία υποστήριξης επιχειρήσεων  tourism  generis, να εκπονήσει μία μελέτη για την στρατηγική τουριστικής προώθησης της Λέσβου. Ο πρόεδρος  της εταιρίας Γιώργος Δρακόπουλος ( ο οποίος είναι και ειδικός σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα του Παγκόσμιου  Οργανισμού Τουρισμού ) παρουσίασε χθες την πρόταση αυτή στο επιμελητήριο Λέσβου, που έχει βάλει ως στόχο  την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου κατά μία εβδομάδα στην αρχή και το τέλος της και  προοδευτική αύξηση των αφίξεων σε 100.000 το 2020 από 76.000 που ήταν για το 2017.

Πως θα γίνουν όμως όλα αυτά; Σύμφωνα με την πρόταση θα πρέπει η Λέσβος με τα σημερινά δεδομένα να στοχεύσει κυρίως στις αγορές Γερμανίας και Ολλανδίας και εν συνεχεία Τουρκίας Ηνωμένου Βασιλείου και Νορβηγίας, με συγκεκριμένες παρεμβάσεις σε σημεία αναφοράς που έχουν να κάνουν κυρίως με τον περιπατητικό και ποδηλατικό τουρισμό. «Δεν έχει αξία να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε τουριστική έκθεση μοιράζοντας φυλλάδια, τόνισε ο κύριος Δρακόπουλος, πρέπει να βρούμε πού είμαστε καλύτεροι και να πουλήσουμε το προϊόν που θα φτιάξουμε σε στοχευμένες αγορές. Η Γερμανία είναι μία καλή αγορά για τη Λέσβο, όχι όμως γενικά και αόριστα η Γερμανία αφού τα αεροδρόμια προορισμού μας είναι το Μόναχο και το Ντίσελντορφ και οι περιοχές γύρω από τις πόλεις αυτές σε μία ακτίνα 90 χιλιομέτρων. Τι θα πουλήσουμε στις περιοχές αυτές; Είμαστε καλύτεροι στον περιπατητικό-ποδηλατικό τουρισμό, παρατήρηση πουλιών και εν συνεχεία  ιαματικός τουρισμός και γαστρονομία. Για το ποδήλατο και την πεζοπορία δε χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις αλλά  ισχυρή ομάδα εργασίας.»

Το κόστος που προβλέπει η πρόταση για την υλοποίηση της στρατηγικής  αυτής είναι 500.000 ευρώ για τις δύο χρονιές, για το 2018 και το 2019 και επιμερίζεται σε :

διαδίκτυο   30

διαφήμιση  30

εκθέσεις     20

υλικό   40

έρευνα    40

PR   40   (στοχευόμενες πόρτα-πόρτα αγορές)

B2B   50   (στοχευόμενες πόρτα-πόρτα αγορές και πρακτορεία)

Το λογότυπο της Λέσβου που θα είναι έτοιμο την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να βρίσκεται παντού,  επίσης με εργαλείο το διαδίκτυο το όνομα της Λέσβου , με στοχευμένες πληροφορίες  θα πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο στη μηχανή αναζήτησης. Το ούζο με συγκεκριμένες δράσεις που θα αποφασίσει η ομάδα εργασίας να μπει μπροστά.

Ο κύριος Δρακόπουλος παρουσίασε όλες τις  λεπτομέρειες της πρότασης αυτής που είναι στη διάθεση  κάθε φορέα και  επιχειρηματία του τουρισμού, σε ψηφιακή μορφή για να την επεξεργαστεί και να συνδράμει στην κοινή προσπάθεια (στα  γραφεία του Ο.Τ.Α.Λ. Α.Μ.Κ.Ε. (τηλ. 22510 22143, email: syndesmos1954@otenet.gr).

Μιλώντας στην ΕΡΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ο διευθύνον σύμβουλος του ΟΤΑΛ Νίκος Ζούρος τόνισε ότι «τίποτε  δε μπορεί να επιτευχτεί  σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία αν το σύνολο των δυνάμεων που δραστηριοποιούνται στη  Λέσβο δε μπορέσουν να συντονίσουν τη δράσεις τους να δουλέψουν όλοι μαζί, να βάλουν κοινούς συγκεκριμένους στόχους , προτεραιότητες και να προσπαθήσουμε να τους πετύχουμε σε δύο χρόνια.   Το ζητούμενο δεν είναι απλώς να υπάρχει ένας σχεδιασμός , είναι να υπάρξουν μετρήσιμα αποτελέσματα βελτίωσης τα οποία δεν μπορεί να είναι θεαματικά, μπορούν όμως να δημιουργήσουν το κατάλληλο υγιές έδαφος για να μπορέσει να προχωρήσει η τουριστική ανάπτυξη του νησιού έτσι ώστε σε δύο χρόνια να είμαστε σε θέση να μιλάμε για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά και για την αύξηση του αριθμού των αφίξεων.  Απομένει τώρα στους φορείς του νησιού να τους αποδεχθούν και να δουλέψουν όλοι μαζί  για να τους υλοποιήσουν.»

Πρόταση για την τουριστική προώθηση της Λέσβου

Ρεπορτάζ: Μυρσίνη Τζινέλλη

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος