Με τηλε-εκπαίδευση  συνεχίζει το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης – Σοβαρότερα τα προβλήματα με τις πτώσεις σοβάδων

Δεύτερη εβδομάδα που συνεχίζονται  με τηλε-εκπαίδευση τα μαθήματα στο Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης μετά τα σοβαρότερα απ΄ ότι στην αρχή είχαν φανεί προβλήματα διάβρωσης στα ταβάνια του σχολείου.

Να θυμίσουμε ότι πριν από 10 ημέρες έπεσαν σοβάδες σε μία αίθουσα με τα μουσικά όργανα του σχολείου αλλά στη συνέχεια το συνεργείο του δήμου διαπίστωσε ότι το πρόβλημα είναι εκτεταμένο και «ξηλώνουν» σχεδόν όλα τα ταβάνια του σχολείου.

Μετά από κινητοποίηση που πραγματοποίησαν την περασμένη εβδομάδα μαθητές  με τα μουσικά τους όργανα , καθηγητές και γονείς του Μουσικού και πορεία διαμαρτυρίας στο γραφείο  του αντιδημάρχου τεχνικού έργων , ο κ. Στρατής Τζιμής είχε διαβεβαιώσει ότι οι εργασίες θα ολοκληρώνονταν μέχρι την Παρασκευή και σήμερα τα παιδιά θα πήγαιναν και πάλι στο σχολείο. Ωστόσο οι εργασίες δεν ολοκληρώθηκαν και τα παιδιά θα συνεχίσουν με webex  και αυτή την εβδομάδα.

 Με τηλε-εκπαίδευση  συνεχίζει το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης – Σοβαρότερα τα προβλήματα με τις πτώσεις σοβάδωνΤο προβληματικό  ωστόσο σημείο για αυτή την περίπτωση σχολείου είναι ότι παραδόθηκε μόλις τον Αύγουστο στου 2021, πριν από 14 μήνες δηλαδή και παρουσιάζει προβλήματα για την ασφάλεια των παιδιών.

Το κτίριο αυτό πριν από πολλά χρόνια χρησιμοποιούνταν για κοιτώνες του ΟΑΕΔ και με μετατροπές , διαμορφώθηκε σε σχολείο προκαλώντας την αντίδραση της μαθητικής κοινότητας του Μουσικού.

Την προηγούμενη εβδομάδα η ΕΛΜΕ Λέσβου συναντήθηκε με τον προϊστάμενο διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ζήτησε για ακόμα μια φορά λύση στη στέγαση του Μουσικού σχολείου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος