Βόλος: Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη μετατροπή σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά

Να άρει την όποια εισήγηση έχει κάνει προς το Υπουργείο Παιδείας για μετατροπή σχολείων της Μαγνησίας σε Πρότυπα και Πειραματικά, ζήτησαν από τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Χαράλαμπο Σταχτέα, εκπαιδευτικοί που μετέβησαν διαμαρτυρόμενοι σήμερα (15-4-2021) το μεσημέρι, στο προαύλιο της Διεύθυνσης, έχοντας τη στήριξη και της τοπικής ΕΛΜΕ.

Η αντίδραση υπήρξε έντονη, ιδιαίτερα από εκπαιδευτικούς του 1ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας, του 1ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας, του 2ου Γυμνασίου Βόλου και του 2ου ΓΕΛ Βόλου, τα οποία φέρονται ως προτεινόμενα να μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά από τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας.

Ο ίδιος πάντως, υποστήριξε πως  στην εισήγησή της προς το Υπουργείο, η Διεύθυνση  ανέφερε γενικά πως υπάρχουν πολλά σχολεία στον νομό που πληρούν τις προδιαγραφές να γίνουν πρότυπα και πειραματικά.

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς που διαμαρτύρονται, αν τα σχολεία τους μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά, θα χαθούν οι οργανικές τους θέσεις και θα υπάρχει διάκριση και ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και μεταξύ των μαθητών. Σημείωσαν δε, πως κανένας Σύλλογος Διδασκόντων, σε όλα τα σχολεία του Νομού,  δεν συναινεί προς την κατεύθυνση αυτή.

Ο κ. Σταχτέας από την πλευρά του, τόνισε πως αυτή η ευκαιρία δεν θα πρέπει να χαθεί για τα σχολεία της Μαγνησίας, προσθέτοντας πως οι αρνητικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων σε σχέση με την μετατροπή σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά, έχουν ήδη κοινοποιηθεί στο Υπουργείο, το οποίο και θα λάβει τις τελικές αποφάσεις.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος