Την πρόταση της για τη Μαγνήσια παρουσίασε η “Πράσινη Αριστερά”

“Δεν νοείται αναπτυξιακή πολιτική χωρίς σεβασμός στο περιβάλλον”, επισημαίνει η “Πράσινη Αριστερά” στελέχη της οποίας έδωσαν σήμερα (4/10) συνέντευξη Τύπου παρουσιάζοντας τις προτάσεις τους για την ανάπτυξη της Μαγνησίας, εστιάζοντας σε πέντε άξονες, στους οποίους αναφέρθηκε το μέλος της Κ.Ε. Παντελής Μαστρογιάννης παρουσία του προεδρεύοντος του κόμματος, Θράσου Φωτεινού.

Οι άξονες του προγράμματος της Πράσινης Αριστεράς για τη Μαγνησία είναι:
Αγροτική οικονομία
Μέτρα για μείωση κόστους παραγωγής, εμπορίας, τυποποίησης, έργα υποδομής, αγροδιατροφικό μοντέλο, με κλιματολογικά χαρακτηριστικά.
Προϊόντα με ποιότητα, εξαγωγές, ΠΟΠ και ΠΓΕ, βιολογικά.
Αξιοποίηση της Γεωπονικής σχολής, προγραμμάτων ΕΕ και ΕΣΠΑ.
Οικολογικός μετασχηματισμός παραγωγικής βάσης του Νομού.

Βιώσιμη ανάπτυξη
Νερό κοινό αγαθό με ορθολογική διαχείριση, προγράμματα εξοικονόμησης και επανάχρησης.
Παραγωγή και εξοικονόμηση ενέργειας, επέκταση χρήσης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με σχέδιο και προδιαγραφές.
Τοπικό καλάθι ποιοτικών προϊόντων με διαμόρφωση καταναλωτικής συνείδησης.
Αξιοποίηση στρατηγικών πλεονεκτημάτων περιοχής, όπως λιμάνι, περιβάλλον, Πανεπιστήμιο.
Σύνδεση πολιτισμού με τουρισμό και αξιοποίηση Χιονοδρομικού Κέντρου, τρένου Πηλίου, τοπικού πολιτιστικού αποθέματος.
Βιώσιμη και ισόρροπη χωρικά και χρονικά, τουριστική ανάπτυξη όλων των περιοχών, προώθηση απασχόλησης, εφαρμογή νέων πολιτικών απασχόλησης με σχεδιασμό και στρατηγική και τόνωση της επιχειρηματικότητας.

Μεταφορές, επικοινωνίες, χωροταξία, περιβάλλον
Αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του νομού στις υποδομές, αεροδρόμιο, λιμάνια, σιδηρόδρομος, υδατοδρόμιο, μαρίνες.
Πρώτιστος στόχος οι συνδυασμένες μεταφορές και στρατηγικός στόχος η μεταφορά του εμπορευματικού λιμανιού στο Τσιγκέλι.
Κάρλα: αθλητικός, περιβαλλοντικός αναπτυξιακός πόλος.
Προστασία του περιβάλλοντος με ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων, μέτρα προστασίας για ρύπανση του Παγασητικού (βιολογικός σε όλους τους παραθαλάσσιους οικισμούς).
Σιδηρόδρομος: Ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου-Λάρισας, άξονας Βόλου – Ηγουμενίτσας και αεροδρόμιο – Βόλος – Λιμάνι.
Οδικές συνδέσεις ΠΕΟ Βόλου-Λάρισας, κύκλωμα Πηλίου, Ε 65, ολοκλήρωση του περιφερειακού του Βόλου, Βόλος – Αεροδρόμιο.

Υγεία – Κοινωνική Πολιτική
Δράσεις κατά του κοινωνικού αποκλεισμού, κοινωνικό δίκτυο αλληλεγγύης.
Προστασία ειδικών ομάδων πληθυσμού, για αντιμετώπιση φαινομένων κακοποίησης ή εξαρτήσεων, με προτεραιότητα στην πρόληψη.
Προστασία δημόσιας υγείας στήριξη φορέων της α’ βάθμιας φροντίδας και αξιοποίηση εθελοντικών ομάδων αι ΜΚΕ με δράσεις κοινωνικής πολιτικής.
Παιδεία – Πολιτισμός – Αθλητισμός
Η Παιδεία να διαμορφώνει συμπεριφορές, που θα προστατεύουν το άτομο, τη φύση και την κοινωνία.
Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων σε κτίρια που να ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες και απαιτήσεις,
Σύνδεση του Πανεπιστημίου με την τοπική οικονομία και κοινωνία, επιστημονική στήριξη.
Ο πολιτισμός κοινωνικό δικαίωμα και αναπτυξιακή δύναμη, ανάδειξη πολιτιστικής κληρονομιάς και δημιουργίας (Αργώ, Κένταυροι, αρχαία Θέατρα, πολιτιστικές διαδρομές, ενάλιες αρχαιότητες και καταδυτικά πάρκα).
Αξιοποίηση αθλητικών εγκαταστάσεων, παραχώρηση στην τοπική κοινωνία με επαρκή χρηματοδότηση του ερασιτεχνικού αθλητισμού.

Από την πλευρά του ο κ. Φωτεινός επισήμανε ότι οι πολίτες δεν μπορούν να εμπιστευτούν ένα πολιτικό σύστημα που δεν είναι κοντά στους πολίτες. Επιπλέον τόνισε ότι η ακρίβεια είναι σημαντικό ζήτημα και δεν το φρόντισε ανάλογα η κυβέρνηση. Τέλος αναφέρθηκε στο διάλογο που συνεχίζει η Πράσινη Αριστερά με τις κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις που έχουν κοινό σχέδιο και απόψεις για να πετύχουν μια καλή θέση στις επερχόμενες εκλογές.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος