Ιδρύεται Εσπερινό Γυμνάσιο στον Αλμυρό Μαγνησίας

Μια νέα εκπαιδευτική δομή αποκτά ο Αλμυρός, καθώς ιδρύεται Εσπερινό Γυμνάσιο, δίνοντας τη δυνατότητα σε ενήλικες και εργαζόμενους ανήλικους που δεν ολοκλήρωσαν τη βασική εκπαίδευση να αποκτήσουν απολυτήριο Γυμνασίου, όπως ανακοίνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

«Η ίδρυση του Εσπερινού Γυμνασίου Αλμυρού αποτελεί επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της περιοχής, στην κοινωνική συνοχή και στη βιώσιμη ανάπτυξή της», δήλωσε ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Δρ Σωκράτης Σαβελίδης, καλώντας όσους δεν διαθέτουν απολυτήριο Γυμνασίου να αξιοποιήσουν τη νέα δυνατότητα.

Το Εσπερινό Γυμνάσιο θα στεγαστεί στο συγκρότημα των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ και του Εργαστηριακού Κέντρου Αλμυρού. Η φοίτηση διαρκεί τρία χρόνια και οδηγεί σε ισότιμο απολυτήριο Γυμνασίου, ενώ τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 18:00 έως τις 21:40.

Οι εγγραφές θα ξεκινήσουν την 1η Σεπτεμβρίου στο κτήριο των ΕΠΑΛ–Ε.Κ. Αλμυρού. Δικαίωμα εγγραφής έχουν ενήλικες κάθε ηλικίας που δεν διαθέτουν απολυτήριο Γυμνασίου, καθώς και ανήλικοι από 14 ετών που εργάζονται ή εμπίπτουν στις προβλεπόμενες ειδικές κατηγορίες.

Για προεγγραφές και περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων (τηλ. 24210 47386).

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος