Το 2025, θα προκύψει το τρίτο βήμα της πρωτοβουλίας για την επαναλειτουργία του ιστορικού σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου.
Αυτό, αναφέρει, σε ανάρτησή της, η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, με αφορμή και τα συμπεράσματα απ’ το πρόσφατο διήμερο που έγινε για το θέμα αυτό, στο Βουλευτικό του Ναυπλίου.
Η Εταιρεία, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελβετίας στην Ελλάδα, με τον δήμο Ναυπλιέων και με την στήριξη του FichtiArt Festival, οργάνωσε τη δεύτερη εκδήλωση για το 2024, στοχεύοντας να προωθήσει τις διαδικασίες για την σταδιακή επαναλειτουργία του ιστορικού σιδηροδρόμου στην περιοχή της Πελοποννήσου.
Στο Βουλευτικό του Ναυπλίου, συζητήθηκε και παρουσιάστηκε όλο το σχέδιο που έχει να κάνει με την εκπόνηση της μελέτης σκοπιμότητας και του επιχειρηματικού σχεδίου, που αφορά στο πρώτο τμήμα της γραμμής (Κόρινθος – Τρίπολη).
Παρουσιάστηκε το ιστορικό της ελληνο – ελβετικής πρωτοβουλίας που βασίζεται στο παράδειγμα των γραμμών Albula και Bernina Lines της Rhaetian Railways.
Γνωστοποιήθηκε η ανάγκη εκπόνησης ολοκληρωμένης μελέτης σκοπιμότητας και επιχειρηματικού σχεδίου, μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.
Φαίνεται, ότι, υπάρχει θετική ανταπόκριση στην πρόταση αυτή και φαίνεται, ότι, θα εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης της μελέτης σκοπιμότητας και του επιχειρηματικού σχεδίου, όπως αυτό προτάθηκε.
Σύμφωνα, με τα όσα ειπώθηκαν και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εταιρείας, η αξία της υποδομής των γραμμών του τρένου στην Πελοπόννησο, αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ.
Προτάθηκε, επίσης, η δυνατότητα συγχρηματοδότησης της μελέτης, μέσω crowdfunding στην Πελοπόννησο.
Στο πλαίσιο αυτού του διημέρου, έλαβε χώρα και έκθεση φωτογραφίας.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος