Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου – 15 χρόνια μετά: Πάνω από 61 εκατ. διελεύσεις

H Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, έκλεισε φέτος, (12 Αυγούστου) 15 χρόνια επιτυχημένης διαδρομής, με 61.797.672 διελεύσεις, 100% κατανάλωση ενέργειας από ΑΠΕ, 25.000 ώρες παρακολούθησης και συντήρησης στον αέρα κι ακόμη 7.000 ώρες μέσα στο νερό.

Σε μια ειδική εκδήλωση στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη» της Γέφυρας στο Αντίρριο το πρωί του Σαββάτου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ, δρ Παναγιώτης Παπανικόλας, παρουσίασε το νέο γαλανόλευκο λογότυπο, κάνοντας λόγο για ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας.

 Όπως τόνισε: «Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας αυτά τα 15 χρόνια και για τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν, είναι η διασφάλιση της υγείας του Έργου, ο αφουγκρασμός της τοπικής κοινωνίας και ο σεβασμός στο περιβάλλον».

Ο Άρης Σταθόπουλος – Βλάμης, Τεχνικός Διευθυντής της Γέφυρας, σημείωσε: «Μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή όπως η Γέφυρα, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της.. Ειδικά όσον αφορά το περιβάλλον, η Γέφυρα έχει κατορθώσει την περίοδο 2005 – 2019 να καταγράφει μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 30%. Το σύνολο της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται από την Γέφυρα προέρχεται 100% από ΑΠΕ ενώ ήδη έχει ξεκινήσει και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία η αντικατάσταση του οδοφωτισμού αλλά και του υπόλοιπου φωτισμού (περιοχή διοδίων, κτιριακές εγκαταστάσεις) από LED».

Ο Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Αειφόρου Ανάπτυξης, πρόσθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής οδήγησης ξεκινά από το 2009. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».

Η γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» έχει αεροδυναμική ευστάθεια για ταχύτητα ανέμου ως 266,4 χλμ/ώρα, αντέχει σε πρόσκρουση πλοίου 180.000 τόνων που πλέει με ταχύτητα 16 κόμβων και ανταποκρίνεται σε τεκτονικές μετακινήσεις έως 2 μέτρων προς οποιαδήποτε κατεύθυνση μεταξύ διαδοχικών βάθρων. Το μέγιστο βάθος θεμελίωσης είναι τα 65 μέτρα, το συνολικό της ύψος από τη βάση ως την κορυφή του ψηλότερου πυλώνα ανέρχεται σε 227 μέτρα και η μέγιστη διάμετρος των θεμελίων είναι 90 μέτρα. Τα 368 καλώδια ανάρτησης καταστρώματος έχουν συνολικό μήκος 61,6 χλμ. Και περιλαμβάνουν χαλύβδινους τένοντες συνολικού μήκους όσο η μισή ακτίνα της Γης (3.212 χλμ.).

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα στον στόλο της Γέφυρας, (που φέρει στο αμάξωμα το σύνθημα: «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς»), είναι γεγονός από το Σάββατο ενώ ήδη οι δυο χώροι στάθμευσης εκκατέρωθεν των διοδίων έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας Blink. Ο σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει την αντικατάσταση του συνόλου των οχημάτων της Γέφυρας από ηλεκτροκίνητα μέσα στα επόμενα χρόνια.

Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου – 15 χρόνια μετά: Πάνω από 61 εκατ. διελεύσεις Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου – 15 χρόνια μετά: Πάνω από 61 εκατ. διελεύσεις

Δήμητρα Αναργύρου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος