Στην Αλεξανδρούπολη το «The Mindspark» στις 20 και 21 Απριλίου

Στην Αλεξανδρούπολη θα πραγματοποιηθεί 20 και 21 Απριλίου το «The Mindspark» το μεγαλύτερο γεγονός για το marketing, την Δημιουργικότητα και την Καινοτόμο Σκέψη , προσφέροντας στους συμμετέχοντες ένα διήμερο γνώσης, έμπνευσης και ανακάλυψης.

Η Αλεξανδρούπολης θα φιλοξενήσει παγκοσμίου φήμης εισηγητές με σκοπό, να μεταφέρουν γνώση για τις νέες τάσεις, να δώσουν εργαλεία και να μυήσουν τους συμμετέχοντες σε νέους τρόπους σκέψης. Δώδεκα ώρες γνώσης, με κορυφαίους εισηγητές και επαγγελματίες πρόκειται να καθηλώσουν το κοινό, ενώ παράλληλα θα υπάρξει η δυνατότητα συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο Nick Godbehere, Behavioral Insights Expert, θα εισάγει το κοινό στον ρόλο του συναισθήματος στο Marketing και την έννοια του «emotion analytics». O διεθνώς καταξιωμένος εκπαιδευτής στελεχών Δρ Γιάννης Καλογεράκης, θα αναλύσει τον κώδικα της νέας γενιάς, γνωστή ως «Millennials», η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής κατανάλωσης.

Ο Αποστόλης Αϊβαλής Business Strategist θα ενημερώσει για τις νέες τεχνολογίες και το ψηφιακό Marketing. Στο διαδραστικό μέρος της πρώτης ημέρας, οι ομιλητές σε ένα πάνελ, πλαισιωμένοι από τους Αναστάσιο Τζήκα, Πρόεδρο της ΔΕΘ-ΗΕLEXPO, τον Θοδωρή Σπηλιώτη, Θεμελιωτή του Αθωνικού Μανατζμεντ, την Μαρία Μπόζογλου, CEO της ITALY LINESκαι άλλους επιτυχημένους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας θα δώσουν απαντήσεις σε ερωτήσεις και προβληματισμούς.

Η δεύτερη ημέρα είναι αφιερωμένη στη γνώση στην πράξη και 40 κυνηγοί της γνώσης θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε αυτή με τρία ξεχωριστά masterclasses.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος