Ρόδος: Παρά την αύξηση… γκρίνια για τη σεζόν στη Ρόδο

Array

Η έλλειψη στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας, το οικονομικό κόστος και τα θέματα υποδομών – εμφάνισης – λειτουργίας του νησιού, είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, σύμφωνα με την έρευνα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.
Η έρευνα επιδόθηκε χθες στο δήμαρχο Φώτη Χατζηδιάκο και για τα συμπεράσματα της αποφασίστηκε να συγκληθεί ευρεία σύσκεψη, το Σάββατο 23 Ιουλίου.
«Πρέπει να υπάρχει μια ειλικρινής συνεργασία και να γίνει ένας σωστός προγραμματισμός, για να είναι καλύτερα τα πράγματα στην τουριστική σαιζόν του 2017, για την οποία αυτή τη στιγμή υπάρχει αισιοδοξία» δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Γιώργος Ματσίγκος.
Ερωτηθείς σχετικά με την εξέλιξη της τουριστικής σεζόν, ο κ. Ματσίγκος απάντησε πως επαληθεύονται οι προβλέψεις για μια δύσκολη, απρόβλεπτη και προβληματική σεζόν.
Σύμφωνα με τον ίδιο οι αφίξεις το 6μηνο είναι αυξημένες σε σχέση με το 2015, χάρη στις προσφορές που έγιναν. Όμως οι πελάτες έκλεισαν λιγότερες διανυκτερεύσεις και φοβούμενοι το εξω-ξενοδοχειακό κόστος από την αύξηση του ΦΠΑ, προτίμησαν ξενοδοχεία all inclusive με αποτέλεσμα να ξοδεύουν λιγότερα χρήματα.
«Οι αφίξεις στο αεροδρόμιο μπορεί να φαίνονται καλές, όμως τα έσοδα είναι λιγότερα» παρατήρησε ο κ. Ματσίγκος, για να προσθέσει πως η κίνηση είναι μειωμένη σε σχέση με το 2014, από το οποίο έχουν προστεθεί τουλάχιστον 4.000 νέες ξενοδοχειακές κλίνες.
Ο Γιώργος Ματσίγκος, δήλωσε για την τουριστική σεζόν στην Ρόδο. [Ηχητικό]

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος