Σε κακή πληροφόρηση, καχυποψία ή εσκεμμένη παραπληροφόρηση αποδίδει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων τις κινητοποιήσεις που έγιναν σήμερα στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων όπως και τα περισσότερα μουσικά σχολεία της χώρας. Με ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του υπουργείου, επισημαίνει ότι, σκοπός των σχεδιαζόμενων αλλαγών στον ιδρυτικό νόμο για τα σχολεία αυτά δεν είναι άλλος από τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας τους, το υπουργείο λαμβάνει υπόψη τις παρατηρήσεις και τις διαφωνίες στο άρθρο 40, ανακοινώνει τη σύσταση επιτροπής ειδικών σε θέματα μουσικών και καλλιτεχνικών σπουδών απαλλαγμένη από θέματα αρμοδιότητας των υπηρεσιών Σπουδών και Προσωπικού, την κάλυψη των σχολείων με εξοπλισμό.
‘Όλοι οι μαθητές σήμερα του Μουσικού Γυμνασίου και του Μουσικού Λυκείου Τρικάλων πραγματοποίησαν αποχή τις τελευταίες ώρες των μαθημάτων τους και διαμαρτυρία εντός του αύλειου χώρου του σχολείου, με τη συμπαράσταση εκπαιδευτικών και γονέων. Με πανό, συνθήματα και μουσικά όργανα οι μαθητές του σχολείου διατράνωσαν την αντίθεσή τους στο σχέδιο νόμου για τα μουσικά σχολεία, δηλώνοντας αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους, έως ότου αποσυρθεί το νομοσχέδιο, το οποίο κάθε άλλο παρά αναβαθμίζει τα μουσικά σχολεία, όπως είπαν, αντιθέτως τα υποβαθμίζει και μεταβάλλει τον χαρακτήρα τους.
Αιτήματα

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που εξέθεσαν παιδιά και εκπαιδευτικοί είναι η απουσία αναφοράς στην υποχρέωση της πολιτείας για τον εξοπλισμό των μουσικών γυμνασίων και λυκείων. Επίσης, το συγκεκριμένο άρθρο έρχεται να ενισχύσει την ήδη προβληματική και με ασάφειες νομοθεσία, που αφορά στα μουσικά σχολεία.
Συγκεκριμένα, όπως υποστήριξαν εκπαιδευτικοί και μαθητές, το υπουργείο μέσω του νομοσχεδίου επιχειρεί να καταργήσει τις καλλιτεχνικές επιτροπές. «Θέλουν – ανέφερε γονιός μαθητή του μουσικού γυμνασίου Τρικάλων – να υποβαθμίσουν τα μουσικά σχολεία της χώρας, να τα κάνουν σχολεία μουσικής ενθάρρυνσης και όχι μουσικής εξειδίκευσης, Επιδιώκουν να τα υποβαθμίσουν, να μην προσλαμβάνονται καθηγητές, τα παιδιά να μην μορφώνονται μουσικά, οπότε να γεμίσουν τα ιδιωτικά ωδεία. Πολλά παιδιά που έβγαιναν από τα σχολεία πήγαιναν σε μουσικά πανεπιστήμια, τα σχολεία αυτά άλλαξαν τα μουσικά πράγματα της χώρας. Καταργούν την καλλιτεχνική επιτροπή, που ουσιαστικά στηρίζει τα σχολεία τόσα χρόνια, καθώς ήταν υπεύθυνη στο υπουργείο για τα 48 και άνω σχολεία. Επομένως, οδηγούν τα πράγματα σε ένα πισωγύρισμα τριάντα χρόνων και βάλε, με όποιες συνέπειες».
Πώς τα ατομικά μαθήματα γίνονται ομαδικά…
Σήμερα όλοι οι μαθητές του σχολείου ήταν στην αυλή. Και 
Εξίσωση καθηγητών μουσικής

Μετακίνηση
Τέλος, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς επεσήμαναν ότι με το 
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
