Προσπάθεια να «φέρουν» χρώμα και διάθεση εορταστική ξεκίνησαν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων της Κομοτηνής και οι εργαζόμενοι σε μια προσπάθεια να ανατρέψουν το υποτονικό κλίμα της αγοράς. Έτσι, 55 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα οι πρώτες βιτρίνες στολίστηκαν ήδη.
Χριστουγεννιάτικα είδη στις βιτρίνες των καταστημάτων. Προσφορές για τα προς πώληση προϊόντα. Δεκάδες ευκαιρίες στα αζήτητα, καθώς, όπως οι καταστηματάρχες δηλώνουν, άλλα προέχουν για τους καταναλωτές.
«Μπορεί», όπως τονίζουν στο ertnews.gr, «να υπολείπονται ακόμη 55 ημέρες», ωστόσο σημειώνουν, «κάπως θα πρέπει να αλλάξουμε τη διάθεση του κόσμου». Μετά την έλευση των νεοεισερχόμενων φοιτητών και των γονιών τους, που κινούν κάπως την αγορά, πάντα ακολουθεί μια «πτώση» στην κίνηση, στην κατανάλωση με τον Νοέμβριο ουσιαστικά να «κυλά» χωρίς αυξημένες πωλήσεις.
«Η αγοραστική δύναμη μετρημένη κι «απορροφάται» στην κάλυψη των βασικών αναγκών, οπότε τα είδη ένδυσης, υπόδησης και άλλες τέτοιου είδους αγορές έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Προέχουν πρώτα: τα έξοδα για το σπίτι, τα τρόφιμα, η κάλυψη των λογαριασμών,η κάλυψη της θέρμανσης κ.α.», λένε οι ίδιοι οι έμποροι και καταθέτουν τον προβληματισμό τους για την κάλυψη και των δικών τους εξόδων λειτουργίας.
Ωστόσο, και φέτος, ίσως νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, διαμορφώνουν τις βιτρίνες, τοποθετούν τα νέα τους προϊόντα, ανανεώνουν τα πρώτα τούς ράφια στην προσπάθειά τους να ανανεωθούν και οι ίδιοι έλκοντας το αγοραστικό τους κοινό ακόμη και με προσφορές, αναζητώντας διέξοδο στις αυξημένες, όπως αναφέρουν, δυσκολίες του εμπορίου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος