Φόρεσαν καπελάκια, πήραν τα παγουρίνο στα χέρια και άφησαν την αίθουσα διδασκαλίας πίσω τους. Ο λόγος για 35 μαθητές και μαθήτριες της 3ης Τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου της Κομοτηνής. Πραγματοποίησαν την 3η εκπαιδευτική εκδρομή της χρονιάς και επισκέφτηκαν το χώρο του Ραδιοφωνικού Σταθμού της ΕΡΤ Κομοτηνής.
«Η ανυπομονησία τους ήταν μεγάλη. Ρωτούσαν συνέχεια: «Πώς είναι ένα ραδιόφωνο κυρία;» μας είπε η εκπαιδευτικός Άννα Λιόγα που συνόδευε τους μαθητές της με τις συναδέλφισσες της,Άννα Πισμίση και Καντριέ Τζαφέρ. Η εκπαιδευτική εκδρομή ενταγμένη στο μάθημα της Επικοινωνίας δεν ήταν παρά η κατάληξη μιας προσπάθειας γνωριμίας με τον κόσμο της ενημέρωσης.
Είδαν πώς γίνεται μια ραδιοφωνική εκπομπή παίρνοντας μέρος ζωντανά στις «Καθημερινές Ιστορίες» (26-5-2022) σιγοψιθύρισαν όταν έβλεπαν το “On air” να ανάβει και να γίνεται κόκκινο και σκουντούσαν ελαφρά τον διπλανό και τη διπλανή για να κάνει ησυχία, όταν η δασκάλα τους απαντούσε στις ερωτήσεις.
Ο πιο θαρραλέος, ο Γιάννης Στούρος τραγούδησε το: «Madame» και όλα μαζί χτύπησαν δυνατά παλαμάκια λέγοντας το: «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στους τοίχους».
Μια ευχάριστη ζωντανή ανάπαυλα. Μια στάλα ανοιξιάτικης δροσιάς από ένα σμήνος μικρών μελισσόπουλων που θα θυμούνται την επίσκεψη στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ Κομοτηνής και ποιος ξέρει, ίσως, κάποιος ή κάποια να βρεθεί μετά από χρόνια και πάλι στα μονοπάτια του ραδιοφώνου…ως παραγωγός πια κάνοντας τη δική του εκπομπή ή ως τεχνικός ρυθμίζοντας τον ήχο.
Και κατά την αποχώρηση, στην αυλή της ΕΡΤ Κομοτηνής: “Η κεραία είναι αληθινή;”, ρώτησε ένα από τα παιδιά της μεγάλης παρέας κοιτώντας με προσήλωση προς την πλευρά της και όταν πήρε την απάντηση μονολόγησε με απορία “και πως μπορεί τόσα χρόνια να στέκεται όρθια χειμώνα – καλοκαίρι;”. Νιώθοντας, ίσως, πως η ΕΡΤ Κομοτηνής με την αγάπη όλων όλα τα μπορεί.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος