«Πικρή γεύση» αφήνει στους καταστηματάρχες ένδυσης και υπόδησης στην Κομοτηνή η εμπειρία του click away. Λίγοι από αυτούς είχαν την εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου, και ακόμη πιο λίγοι προσπάθησαν να οργανωθούν καλύτερα μετά από το πρώτο lockdown. «Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, όσοι μπορούμε και δεν έχουμε χρέος, θα αντέξουμε, οι άλλοι θα κλείσουμε», δηλώνει ο Κιαμήλ Ιμπράμ, ιδιοκτήτης καταστήματος πώλησης ανδρικών και γυναικείων έτοιμων ενδυμάτων.
Τον συναντήσαμε την ώρα που τακτοποιούσε τα προϊόντα στο κατάστημά του. Εκείνος και η σύζυγός του τοποθετούσαν στην βιτρίνα παλιές και νέες παραγγελίες. Η βιτρίνα είναι πια η επαφή με τον πελάτη. «Βλέπει, δείχνει, του δείχνουμε κι αγοράζει», λέει χαρακτηριστικά, γελά, αλλά δεν κρύβει τον προβληματισμό του. «Νομίζω ότι μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις δούλεψαν αυτές τις ημέρες. Τα μικρά καταστήματα είναι πολύ πίσω στην λειτουργία του e-shop. Ίσως να έχουμε κι εμείς την ευθύνη μας γιατί είχαμε διάστημα, όλο το καλοκαίρι, ώστε να προετοιμαστούμε καλύτερα.»
Παρά τις δυσκολίες της καραντίνας, αισιοδοξεί πως μετά την Πρωτοχρονιά όλα θα κυλήσουν καλύτερα. Ακολουθεί άλλωστε η περίοδος των εκπτώσεων, και πάντα η αγορά κινείται, όπως λέει, στις εκπτωτικές περιόδους. Δεν παραλείπει να στείλει τις ευχές του για την νέα χρονιά. «Με το εμβόλιο όλα θα πάνε καλύτερα. Υγεία και μια καλή χρονιά για όλους», εύχεται επιστρέφοντας στην τακτοποίηση του εμπορεύματος.
(φωτο: αγορά στην Κομοτηνή)
ρεπορτάζ-κείμενο-φωτογραφίες: Μαρία Νικολάου
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος