Αντώνης Φραντζής: Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εδώ αλλά το φυσικό κατάστημα θα εξακολουθεί να υπάρχει

Ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από τη διήμερη συμμετοχή του στις εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου Future of Retail, αλλά και προβληματισμένος από τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης που ακολούθησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης, ο κος Αντώνης Φραντζής. Στέκεται στο «άνοιγμα» στο ηλεκτρονικό εμπόριο που πρέπει να επιχειρήσει ο εμπορικός κόσμος της περιοχής, σημειώνοντας με νόημα ότι και το φυσικό κατάστημα θα εξακολουθεί να υπάρχει.

Με αφορμή την επίσκεψή του στην Digital Έκθεση, μια “προσομοίωση” του μέλλοντος (όχι και τόσο μακρινού) των καταστημάτων μίλησε για τα ψηφιακά ράφια, την αγορά από το σπίτι, με τη διαδικασία του ηλεκτρονικού δοκιμαστηρίου. «Μας πήγαν όλα πολύ μπροστά, καθώς βλέποντας όλους αυτούς τους καινούργιους μηχανισμούς, η απορία όλων ήταν πώς θα μπορέσει μια ΜΜΕ να αντεπεξέλθει” είπε σημειώνοντας ότι: “το κόστος όλων είναι υψηλό. Έπρεπε να τα γνωρίσουμε, να ξέρουμε τι συμβαίνει και τι θα συμβεί στο μέλλον, να είμαστε προετοιμασμένοι» είπε μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» (2-6-2022) σημειώνοντας παράλληλα ότι: “Ήταν πολύ σημαντική η εμπειρία της συμμετοχής του”.

Αντώνης Φραντζής: Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εδώ αλλά το φυσικό κατάστημα θα εξακολουθεί να υπάρχειΣύμφωνα με τον κο Φραντζή ζούμε σε μια εποχή που τα παραδοσιακά επαγγέλματα παραγκωνίζονται και άλλα καινούργια κάνουν την εμφάνισή τους «εκτινάσσοντας» τζίρους και θετικά αποτελέσματα, συμβάλλοντας στην αύξηση της απασχόλησης. Όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Θράκης η περίοδο της πανδημίας ανέδειξε την αναγκαιότητα των ηλεκτρονικών πωλήσεων. «Βιώσαμε το πρόβλημα της κλειστής επιχείρησης, καταλάβαμε την ανάγκη (και) της ηλεκτρονικής λειτουργίας , κάναμε κάποια σημαντικά βήματα, ακόμη υστερούμε βέβαια» είπε χαρακτηριστικά σημειώνοντας ότι «Κύριο μέλημά είναι το πώς θα μπορέσουμε να το προσαρμόσουμε στη Μικρή και Μεσαία Επιχειρηματικότητα, στον αυτοαπασχολούμενο που ουσιαστικά θα πρέπει να «ανοίξει» ένα δεύτερο κατάστημα, το ηλεκτρονικό και το οποίο, ίσως, να τον απασχολεί το περισσότερο από ό,τι το φυσικό του».

Μια τέτοια «αναγκαία προσαρμογή», όπως είπε, το “πέρασμα” από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό είναι δύσκολο να γίνει και ακόμη πιο δύσκολο να επιτύχει. «Από τους δέκα που θα το επιχειρήσουν οι δύο θα το καταφέρουν, καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος» είπε χαρακτηριστικά προτρέποντας, όμως, τους συναδέλφους του να καινοτομήσουν στον τρόπο που θα το προσφέρουν.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος