Κριτική στάση στην πρόταση πεζοδρόμησης της οδού Αρσενίου (Μουράγια) – η οποία απέκτησε ιδιαίτερη διαδικτυακή δημοφιλία τις τελευταίες ημέρες – κρατούν τόσο ο Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας Στέφανος Πουλημένος όσο και ο Σύλλογος Κατοίκων Παλιάς Πόλης.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Κέρκυρας, ο κ. Πουλημένος ανέφερε ότι η πρόταση πεζοδρόμησης δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, πριν γίνουν μετρήσεις και κυκλοφοριακές μελέτες που να καταδεικνύουν την επιβάρυνση που θα δεχθούν τρίτες κύριες οδοί της πόλης, όπως η Λεωφόρος Αλεξάνδρας και το Σαρόκο, μεταφέροντας το πρόβλημα εκεί. Παραδέχθηκε ότι “είναι όμορφες και ελκυστικές οι εικόνες τεχνητής νοημοσύνης που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο με την πεζοδρόμηση των Μουράγιων αλλά χωρίς τη μελετητική προσέγγιση των συνεπειών που θα υπάρξουν στην υπόλοιπη πόλη, δεν μπορεί να προχωρήσει κανένα σχέδιο κυκλοφοριακών αλλαγών”.
Μιλώντας επίσης στην ΕΡΤ Κέρκυρας, ο πρόεδρος του Συλλόγου Κατοίκων Παλιάς Πόλης Γιώργος Ζούμπος, δήλωσε ξεκάθαρα ότι “η πεζοδρόμηση των Μουράγιων θα δημιουργήσει πρόβλημα πρόσβασης σε τμήμα των κατοίκων του ιστορικού κέντρου” ενώ αναρωτήθηκε “πόσοι από όλους όσους υπέγραψαν διαδικτυακά τη συγκεκριμένη πρόταση είναι είτε κάτοικοι της περιοχή είτε συχνοί χρήστες της συγκεκριμένης οδού”.
Ο Σύλλογος Κατοίκων για τα Μουράγια
Με αφορμή πρόσφατες αναρτήσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επανάχρηση του περιφερειακού δρόμου στα Μουράγια, ο Σύλλογος Μονίμων Κατοίκων Παλιάς Πόλης σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει:
“Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας το οποίο καταρτίστηκε από Εταιρεία Συγκοινωνιακών Μελετών και ψηφίστηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Κεντρικής Κέρκυρας αναφέρει:
«Κύριο χαρακτηριστικό της νέας κυκλοφοριακής οργάνωσης αποτελεί η μετατροπή του παραλιακού άξονα που περιβάλλει την παλαιά πόλη (στο τμήμα από την Λεωφόρο Αλεξάνδρας έως το παλαιό λιμάνι) σε ήπιας κυκλοφορίας, μονής κατεύθυνσης (με κατεύθυνση, όπως και στην υφιστάμενη κατάσταση). Το τμήμα Αρσενίου – Δόνζελοτ θα λειτουργεί με ελεγχόμενη πρόσβαση, όπου θα επιτρέπεται η διέλευση και η στάθμευση των κατοίκων, καθώς και η κίνηση ήπιων ΜΜΜ (ηλεκτρικά/υβριδικά) και ΤΑXI, πέραν των οχημάτων έκτακτης ανάγκης και των εξουσιοδοτημένων κατά περίπτωση οχημάτων. Σκοπός της συγκεκριμένης παρέμβασης αποτελεί ο περιορισμός της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας, στα όρια του παραδοσιακού οικισμού και τελικά η μετατροπή του παραλιακού μετώπου της πόλης σε ένα πραγματικό πόλο προσέλκυσης κοινωνικών δραστηριοτήτων και χρήσεων αναψυχής, ενισχύοντας παράλληλα τις βιώσιμες («ενεργές») μορφές μετακίνησης (περπάτημα, ποδήλατο».

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος