Η Καλαμάτα έκανε το πρώτο της βήμα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε αγορά της Δυτικής Ευρώπης, στη Γαλλία, παρουσιάζοντας δυναμικά το τουριστικό της προφίλ στο Παρίσι, στο πλαίσιο της δράσης «Διπλωματία των Πόλεων» που υλοποιεί ο Δήμος Καλαμάτας.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε, την περασμένη Τρίτη στις 8 Απριλίου στον ιδιαίτερο χώρο Le Shack, στην καρδιά του Παρισιού, με τη συμμετοχή 15 επαγγελματιών της γαλλικής τουριστικής βιομηχανίας, εκπροσώπων boutique ταξιδιωτικών γραφείων, αλλά και δημοσιογράφων έντυπων και ψηφιακών μέσων.
Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού και Τουρισμού, Γιώργος Λαζαρίδης, καλωσόρισε τους καλεσμένους, τονίζοντας τη δέσμευση της Καλαμάτας να αναδειχθεί ως ανερχόμενος προορισμός, διεκδικώντας τη θέση που της αξίζει στο διεθνή τουριστικό χάρτη.
Στη συνέχεια, έγινε παρουσίαση του προορισμού «Καλαμάτα», αναδεικνύοντας τα στοιχεία που την καθιστούν ιδανική επιλογή για το Γάλλο επισκέπτη: την αυθεντικότητα, το φυσικό κάλλος, την πολιτιστική ταυτότητα και τον γαστρονομικό της πλούτο. Ειδική αναφορά έγινε στην παγκοσμίως αναγνωρισμένη ΠΟΠ Ελιά Καλαμάτα και το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας, ενώ η παρουσίαση συνοδεύτηκε από γευσιγνωσία που εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους.
Με την πολύτιμη στήριξη του Επιμελητήριου Μεσσηνίας, παρουσιάστηκαν και αναδείχθηκαν τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, ενισχύοντας έτσι την εξαγωγική προοπτική της περιοχής μέσα από το αφήγημα της γαστρονομικής αυθεντικότητας. Όλοι οι συμμετέχοντες αναχώρησαν με δώρο μια μεγάλη ποικιλία τοπικών προϊόντων ως υπενθύμιση της φιλοξενίας της Καλαμάτας και της ποιότητας των Μεσσηνιακών προϊόντων.
Η παρουσίαση ήταν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής προσέγγισης της Γαλλικής αγοράς. Ακολούθησε επίσκεψη σε ένα από πιο εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία του Παρισιού (Voyageurs Du Monde), όπου και έγινε μια γόνιμη ανταλλαγή απόψεων με την επικεφαλής διοργάνωσης ταξιδιών στην Ελλάδα. Άμεσα θα υπάρξει περισσότερη συνέχεια με επαναληπτικές επαφές, με συνεχείς προτάσεις συνεργασίας, με ταξίδια εξοικείωσης και δημοσιεύσεις και συναντήσεις με σημαντικούς εκπροσώπους αερομεταφορέων.
Ο Δήμος Καλαμάτας με στρατηγικό σχεδιασμό και στοχευμένες δράσεις συνεχίζει να χτίζει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών υψηλής προστιθέμενης αξίας και τη συνολική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος