Kαλαμάτα: Εκδήλωση για την Συναισθηματική Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία στην Εφηβεία

Το 2ο Λύκειο Καλαμάτας διοργανώνει μια σημαντική εσπερίδα για την Συναισθηματική Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία των Εφήβων, το Σάββατο (30 Μαρτίου) από τις 4:30 – 9:00 στο Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας.

Συνδιοργανωτές είναι το Ίδρυμα Θ. και Κ. Παυλή, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μεσσηνίας. Η Ημερίδα διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Ιατρικού Συλλόγου Μεσσηνίας.
Βασικές ομιλήτριες είναι οι Διευθύντριες Παιδοψυχίατροι: Καλλιόπη Προκοπάκη (Γ.Ν.Α. Ευαγγελισμός), Αναστασία Κουμούλα (Γ.Ν.Α. Σισμανόγλειο), Βαϊα Τσιρώνη (Γ.Ν.Α. Σισμανόγλειο), Σταυρούλα Καραγιάννη (Γ.Ν.Π. «Π. & Α. Κυριακού).
Θα αναπτυχθούν σημαντικά θέματα που αφορούν τους έφηβους και θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό.

Kαλαμάτα: Εκδήλωση για την Συναισθηματική Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία στην Εφηβεία

Πρόγραμμα

4:30: Προσέλευση – Χαιρετισμοί
5:00: “Διαμόρφωση της ταυτότητας από την αρχή της ζωής έως την ενηλικίωση”, Κ. Προκοπάκη
5:25: “Παράγοντες ευαλωτότητας και ψυχικής ανθεκτικότητας και ο ρόλος τους στην ψυχική υγεία”, Α. Κουμούλα
5:50: “Καταστάσεις που επιβαρύνουν την ψυχική υγεία των νέων που φοιτούν στο Λύκειο”, Μαθητές του 2ου Λυκείου Καλαμάτας
6:05: Ερωτήσεις – Συζήτηση
6:30: ΔΙΆΛΕΙΜΜΑ
7:00: “Συνήθη ψυχολογικά προβλήματα στην εφηβεία”, Βαϊα Τσιρώνη
7:25: “Ο ρόλος της οικογένειας στην διαμόρφωση του ψυχισμού”, Στ. Καραγιάννη
7:50: “Καταστάσεις που υποστηρίζουν την ψυχική υγεία των νέων που φοιτούν στο Λύκειο”, Μαθητές του 2ου Λυκείου Καλαμάτας
8:05: Ερωτήσεις – Συζήτηση
8:30: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος