Συνάντηση για τον κάθετο άξονα Φλώρινα – Πτολεμαΐδα και το διυλιστήριο

Ο κάθετος άξονας Φλώρινας – Πτολεμαΐδας, η εξέλιξη της μελέτης και η εξεύρεση πόρων για τη χρηματοδότηση κατασκευής του, και δεύτερον η κατασκευή νέου διυλιστηρίου για τη Φλώρινα, ήταν τα κυριότερα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης του βουλευτή Φλώρινας, Γιάννη Αντωνιάδη, και του δημάρχου Φλώρινας, Βασίλη Γιαννάκη, στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με τον υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη.

Όπως αναφέρει ο κ. Αντωνιάδης, “ως προς το θέμα του κάθετου άξονα Φλώρινα – Πτολεμαΐδα, συμφώνησαν να παρακολουθούν από κοινού την εξέλιξη της μελέτης του τμήματος Αμμοχώρι – Ξινό Νερό που οδεύει προς την ολοκλήρωσή της εντός του 2022, αλλά και των τμημάτων Φλώρινα – Αμμοχώρι και Ξινό Νερό – Πτολεμαΐδα των οποίων οι μελέτες τώρα ξεκινούν. Επίσης, ο Υφυπουργός δήλωσε πως αναμένει τα αποτελέσματα της μελέτης σκοπιμότητας από την οποία θα διαμορφωθούν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του κάθετου άξονα. Θεωρείται δεδομένη η πολιτική βούληση από τη μεριά της κυβέρνησης για τη χρηματοδότηση του κάθετου άξονα και επιβάλλεται η συνεχής παρακολούθηση και ο συντονισμός ώστε να μην ξεφύγουμε από τα χρονικά δεδομένα που προβλέπονται από τις μελέτες”.

“Ως προς το νέο διυλιστήριο, τονίστηκε ο χαρακτήρας του επείγοντος του έργου” επισημαίνει ακόμα υπογραμμίζοντας πως “ο κ. Υφυπουργός να προχωρήσει κατά προτεραιότητα τις διαδικασίες δημοπράτησης και να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να υπάρξει ταχεία υλοποίηση του ανωτέρω έργου. Συμφώνησαν να ανανεώσουν το ραντεβού από τη νέα χρονιά για να εξετάσουν όλα τα νέα δεδομένα”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος