Π. Περκα: “Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου συνεχίζει να είναι τμήμα του διευρωπαϊκού”

Στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου αναφέρεται με δήλωση της η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας, Πέτη Πέρκα, με αφορμή τη τοποθέτηση του πρώην βουλευτή Κοζάνης, Πάρι Κουκουλόπουλου, ο οποίος υποστηρίζει πως «ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έδινε δεκάρα για το σιδηρόδρομο, αλλά και για την περιοχή».

Μεταξύ άλλων η κα. Πέρκα αναφέρει: “Αντιθέτως με όσα λέει ο κ. Κουκουλόπουλος η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου συνεχίζει να είναι τμήμα του διευρωπαϊκού δικτύου και ποτέ δεν έχει απενταχθεί. Αποτελεί όμως τμήμα χαμηλής προτεραιότητας για τους εξής λόγους:
Το κόστος του είναι εξαιρετικά υψηλό. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δύσκολα θα συναινέσει στην κατασκευή του έργου σε πρώτη προτεραιότητα.
Η γραμμή Κοζάνη – Καλαμπάκα – Ηγουμενίτσα δεν εντάχθηκε το 2013 στους Ευρωπαϊκούς άξονες προτεραιότητας, οπότε η χρηματοδότησή της δεν έχει προτεραιότητα από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία.
Υπάρχουν άλλες προτεραιότητες στο Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο που ακόμη απαιτούν γρήγορες δράσεις και αυξημένη χρηματοδότηση”.

Όσον αφορά ειδικότερα στην κατεδάφιση των δύο γεφυρών του ΟΣΕ, την οποία ο κ. Κουκουλόπουλος χρεώνει και πάλι στο ΣΥΡΙΖΑ, αφού όπως χαρακτηριστικά διατύπωσε «ο ΣΥΡΙΖΑ κατάργησε πρακτικά το σιδηρόδρομο για την Κοζάνη», η κα. Πέρκα αναφέρει ότι “πραγματικότητα απέχει παρασάγγας από τις δηλώσεις του τ. Βουλευτή. Αυτό που ισχύει είναι ότι έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ ΟΣΕ – Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, βάσει της οποίας ο ΟΣΕ επέτρεψε να κατεδαφιστούν οι εν λόγω γέφυρες που δεν είναι σε χρήση, για να διευκολυνθεί η οδική κυκλοφορία – και μάλιστα κατόπιν πίεσης βουλευτών της ΝΔ – ενώ η Αυτοδιοίκηση ανέλαβε τη νομική ευθύνη να τις ξαναχτίσει”.

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ