Απάντηση στην ερώτηση του πρόεδρου και βουλευτής Ελληνικής, Κυριάκου Βελόπουλου σχετικά με την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης -Φλώρινας έδωσε η αρμόδια υπηρεσία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας. Στην απάντηση του αναφέρει ότι η ΡΑΣ έχει αφαιρέσει το πιστοποιητικό ασφάλειας για τη γραμμή αυτή, λόγω των προβλημάτων ραδιοκάλυψης, και βρίσκεται σε εξέλιξη η σύμβαση για την ανακαίνιση , βελτίωση ποιότητας σήματος ραδιοεπικοινωνίας στη γραμμή Πλατύ-Φλώρινα, εργασίες οι οποίες θα έχουν ολοκληρωθεί περί τα τέλη Οκτωβρίου 2024.
Όσον αφορά στα αντιπλημμυρικά έργα που πρέπει να γίνουν στη γραμμή στο Αμύνταιο η αρμόδια υπηρεσία ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΩΝ & Ε ΓΓΕΙΟΒΕΛΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, σε απάντησή της επισημαίνει, ότι: “Σύμφωνα με τον ν.3852/2010: «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ Α’ 87), όπως έχει τροποποιηθεί με τον ν.4555/2018 «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» (ΦΕΚ Α’ 133) και ισχύει, και τα ειδικότερα αναφερόμενα στο άρθρο 186, παρ. ΙΙ, Τομέας ΣΤ’, περιπτώσεις 3 και 15, οι αρμοδιότητες που αφορούν τον σχεδιασμό, μελέτη, κατασκευή και συντήρηση των αντιπλημμυρικών έργων, καθώς οι αρμοδιότητες που αφορούν τον καθαρισμό και την αστυνόμευση ρεμάτων και απαλλοτριωμένων χώρων παρά τα ρέματα ασκούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των Περιφερειών.Επιπρόσθετα, τα αντιπλημμυρικά έργα που εκτελούνται στην ορεινή κοίτη των υδατορεμάτων (έργα ορεινής υδρονομίας, μικρά ξυλοφράγματα κλπ.) αποτελούν ειδικά δασοτεχνικά έργα, που υπάγονται στην αρμοδιότητα των Δασικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος