Χίος: Κέντρο εξυπηρέτησης δημότη, με μια κλήση ή ανάρτηση

Μια νέα, καινοτόμο, υπηρεσία του Δήμου Χίου Το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη τέθηκε σε εφαρμογή, με στόχο την αυτοματοποίηση της διαδικασίας καταγραφής και διαχείρισης των θεμάτων που σχετίζονται με την καθημερινότητα των πολιτών.

Σύμφωνα με το Δήμαρχο Χίου Μανώλη Βουρνού, με αυτή την προηγμένη εφαρμογή στο διαδίκτυο απαντάται το ερώτημα του δημότη «σε ποιον θα το πω».

Ο δημότης μπορεί να καταθέτει το αίτημά του, συνοδευόμενο και με σχετική φωτογραφία και επιλέγοντας την πιο κοντινή κατηγορία για ταξινόμηση.

Από το σύστημα θα λαμβάνει έναν αριθμό, σαν αριθμό πρωτοκόλλου, με τον οποίο θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και την πορεία της αίτησης του.

Το προηγούμενο τρίμηνο πραγματοποιήθηκε η δοκιμαστική λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης του Δημότη, ώστε να ελεγχθεί και να βελτιωθεί το λογισμικό, να εξοικειωθούν και να εκπαιδευθούν οι  υπάλληλοι του Δήμου στη χρήση του. Σε ένα σύνολο 436 ερωτημάτων παραμένουν αναπάντητα 139 ερωτήματα, ενώ τα υπόλοιπα 297 έχουν ικανοποιηθεί, με το παλαιότερο που αφορά λακκούβα στις 8 Μαρτίου. Με αυτό τον τρόπο πιστεύεται ότι θα υπάρξει ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή τους από τις υπηρεσίες του Δήμου.

Χίος: Κέντρο εξυπηρέτησης δημότη, με μια κλήση ή ανάρτηση
Μανώλης Βουρνούς, Δήμαρχος Χίου

Ηλεκτρονική Καταχώρηση Αιτημάτων

Για την καταχώρηση των αιτημάτων, λειτουργεί ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Δήμου Χίου, στη διεύθυνση www.chioscity.gr/ked. Μέσα από αυτή, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί, είτε κάνοντας νέα εγγραφή, είτε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό που, ήδη, έχει σε κάποια δημοφιλή υπηρεσία όπως Facebook ή Google.  Η εφαρμογή λειτουργεί τόσο από σταθερούς υπολογιστές, όσο και από κινητά και tablet.

Στη συνέχεια, το σύστημα ζητάει από τους χρήστες να δηλώσουν το αίτημα τους, επιλέγοντας μεταξύ 8 κατηγοριών όπως είναι η καθαριότητα των δημοσίων χώρων, η αποκομιδή των ογκωδών αντικειμένων, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα και άλλα.

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον δημότη να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την πορεία των αιτημάτων του.

Τηλεφωνική Καταχώρηση Αιτημάτων

Παράλληλα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, λειτουργεί και ο τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας 22713-50000, στον οποίο οι δημότες θα μπορούν να αναφέρουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους.

Αντιμετωπίζοντας πρόβλημα προσωπικού ο Δήμος, προσπάθησε να το επιλύσει εκμεταλλευόμενος το προσωπικό στα ΚΕΠ των πρώην Δήμων. Εκ περιτροπής κάποιος υπάλληλος θα σηκώνει το τηλέφωνο.

Με την κλήση, ο δημότης θα λαμβάνει έναν μοναδικό αριθμό, με τον οποίο μπορεί, είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά να ενημερώνεται για την πορεία του αιτήματός του.  Για την κλήση στον τηλεφωνικό αριθμό, ισχύει απλή χρέωση προς σταθερό τηλέφωνο.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το spot για το Κ.Ε.Δ.:

https://www.youtube.com/watch?v=GW_ZLzqcYHk

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο με τις οδηγίες χρήσης για το Κ.Ε.Δ.:

https://www.youtube.com/watch?v=Dat4FZJY4Ds

Ρεπορτάζ: Θοδωρής Πυλιώτης

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος