H Ελλάδα αναμένεται ότι θα ωφεληθεί από την νέα στρατηγική της γερμανικής TUI, του μεγαλύτερου τουρ οπερέιτορ της Ευρώπης, που αποσκοπεί στην αύξηση του μεριδίου του στη Γερμανία σύμφωνα με το περιοδικό τουρισμού FVW.
Η TUI ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα την νέα στρατηγική της που συνίσταται σε μείωση των τιμών, επέκταση του προγράμματος ξενοδοχείων και των τσάρτερς για το καλοκαίρι του 2016. Στόχος να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς που έχασε τα τελευταία χρόνια και να ανέλθει στο 25% το 2020.
Μέρος του σχεδίου προβλέπει την επιστροφή της TUI σε προορισμούς όπως η Σάμος, η Κάρπαθος και η Ζάκυνθος.
Οι τιμές της TUI για τους ελληνικούς προορισμούς αναμένεται να παραμείνουν αμετάβλητες παρά την αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά και άλλες υπηρεσίες.
Η TUI σκοπεύει να επεκτείνει τα ξενοδοχεία με το δικό της brand, μερικά εκ των οποίων θα είναι στην Ελλάδα.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος