Βιωματικά εκπαιδευτικά σεμινάρια μυούν τα παιδιά στον θαυμαστό κόσμο των μελισσών

Ένα ζευγάρι μελισσοκόμων, ο Δημήτρης Σταύρου και η Βάγια Καζαντζή, έχουν καταφέρει να μυήσουν περισσότερα από 2.500 παιδιά στον θαυμαστό κόσμο των μελισσών. Μέσα από βιωματικά, περιβαλλοντικά και εκπαιδευτικά εργαστήρια τους διδάσκουν για τα ξεχωριστά αυτά έντομα, τη φιλοσοφία και την ιδιαίτερη δομή της κοινωνίας τους.

Όπως τόνισε η κα Βάγια Καζαντζή, στόχος της Think Beeg, είναι, πέρα από τη γνώση για το ιδιαίτερο αυτό έντομο, να κεντρίσει την ενσυναίσθησή τους για το περιβάλλον, να τους εμφυσήσει μία περιβαλλοντική φιλοσοφία και να τους προκαλέσει περιέργεια για τη φύση.  

Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Σταύρου, κύρια επιδίωξη είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη μέλισσα και να μην φοβούνται ότι θα τους τσιμπήσει, καθώς συνδέεται συχνά με αρνητικά στερεότυπα. Μέσα από τα εργαστήρια όμως ο φόβος φεύγει και τα παιδιά καταλαβαίνουν τη χρησιμότητά της. 

Η πρώτη ώρα του εργαστηρίου γίνεται εντός της τάξης, με  τα παιδιά να βλέπουν βίντεο, στα οποία μαθαίνουν τα πάντα για τη μέλισσα, από την ανατομία της και το πέταγμά της μέχρι το πώς ρουφά το νέκταρ, ενώ η δεύτερη ώρα αφιερώνεται στον προαύλιο χώρο, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα πώς λειτουργεί η κοινωνία των μελισσών. Μάλιστα, τα μικρότερα παιδιά μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι… Ντύνονται μελισσάκια και διδάσκονται τον… χορό των μελισσών. Στα μεγαλύτερα παιδιά, του Λυκείου, τα εκπαιδευτικά εργαστήρια έχουν και έναν χαρακτήρα επαγγελματικού προσανατολισμού, δίνοντας τροφή για σκέψη για μία ενδεχόμενη ενασχόληση με τη μελισσοκομία.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος