Καμπάνια του ΕΕΘ εν όψει Χριστουγέννων

Να πείσει τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης να εμπιστευθούν τους μικρομεσαίους επαγγελματίες και να προτιμήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις της αγοράς εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων επιδιώκει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της πόλης (ΕΕΘ) μέσα από δίμηνη διαφημιστική καμπάνια, που ξεκινά να υλοποιεί από αύριο Τετάρτη 1η Νοεμβρίου. Η καμπάνια, συνολικού προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, περιλαμβάνει διαφημιστικά σποτ και καταχωρήσεις σε ραδιοσταθμούς της Θεσσαλονίκης και ενημερωτικές ιστοσελίδες.
«Για δύο μήνες οι τοπικοί επαγγελματίες θα είναι στην επικαιρότητα. Επειδή δεν μπορούν να δώσουν οι ίδιοι χρήματα για να διαφημιστούν, εμείς, καθώς έχουμε κάποιο αποθεματικό ταμείο, πρέπει να δώσουμε χρήματα και να τους βοηθήσουμε. Αυτή η διαφήμιση είναι 50.000 ευρώ και αν η καμπάνια γίνει τέσσερις φορές τον χρόνο θα είναι 200.000 ευρώ. Δεν σώθηκαν τα ΜΜΕ με 200.000 τον χρόνο αλλά οι επαγγελματίες σώθηκαν», ανέφερε, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης, ο πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης, για την πρωτοβουλία, η υλοποίηση της οποίας αποφασίστηκε τον Αύγουστο.
Τα διαφημιστικά σποτ έγιναν σε συνεργασία με τα σωματεία των επαγγελματιών, από τα οποία ζητήθηκε η άποψη για τα ζητήματα που θα ήθελαν να αναδείξουν και καλύπτουν τις εξής ενότητες: Τοπικές αγορές-στεγασμένο εμπόριο, ασφαλιστικές υπηρεσίες, συμβουλές για αγορά κρέατος, προστασία από λαθρεμπόριο καπνού, τουριστικές υπηρεσίες, υπηρεσίες μεσιτών ακινήτων, εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων, προστασία από λαθραία καύσιμα, υπηρεσίες αισθητικών, φροντιστήρια εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών, στάθμευση αυτοκινήτων, Θεσσαλονίκη ως γαστρονομικός προορισμός.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος