Τέσσερις στους 10 καταναλωτές, περίπου δηλαδή μισό εκατομμύριο, πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου.
Είδη ένδυσης και υπόδησης είναι τα προϊόντα που προτιμούν οι καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές τους σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Palmos Analysis.
Μάλιστα, ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου που στρέφεται πλέον σε ηλεκτρονικές αγορές είναι διαρκώς αυξανόμενος.
Ρεπορτάζ: Άννα Ομηρίδου
[iframe_youtube width=”900″ height=”506″ src=”https://www.youtube.com/embed/AZWYqZp0LIc” frameborder=”0″ allowfullscreen>]Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος