Βόλος: Συντονιστικός ο ρόλος του Δήμου στο θέμα της κρουαζιέρας και της λειτουργίας της αγοράς

Καθαρά συντονιστικός, μεταξύ των άμεσα εμπλεκόμενων φορέων, είναι ο  ρόλος που μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει ο Δήμος Βόλου, στον τομέα της κρουαζιέρας, όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση της Αντιδημαρχίας Τουρισμού, με αφορμή το ότι του επιρίφθηκαν ευθύνες για το γεγονός ότι την περασμένη Κυριακή η εμπορική αγορά παρέμεινε κλειστή, καίτοι την πόλη είχαν κατακλύσει χιλιάδες επισκεπτών, από τρία κρουαζιερόπλοια που κατέπλευσαν την ίδια ημέρα.

«Ο Δήμος δεν μπορεί να καθορίσει το ωράριο λειτουργίας της αγοράς, δεν μπορεί και δεν έχει το δικαίωμα να κατασκευάσει υποδομές στο χώρο του λιμανιού, ιδιαίτερα μάλιστα όταν ο ΟΛΒ εισπράττει ένα σημαντικό ποσό από τον κατάπλου κάθε κρουαζιερόπλοιου και γενικά δεν πρέπει να υποκαθιστά τους επιχειρηματίες του χώρου. Επιτέλους ας υπάρξει ένας ουσιαστικός διάλογος, χωρίς παλινωδίες και υπεκφυγές, και ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν έναντι της πόλης και των πολιτών, χωρίς ακρότητες και γελοιότητες» αναφέρει, μεταξύ άλλων, η αντιδημαρχία Τουρισμού, προσθέτοντας ότι παρότι ο Δήμος ουδεμία σχέση και αρμοδιότητα έχει, πάγια θέση του είναι υπέρ της συνεχούς λειτουργίας της αγοράς, για να ενισχυθεί η τοπική μας οικονομία και ο τουρισμός.

Σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο Δήμος Βόλου, που προσβλέπει φυσικά στην ανάπτυξη και αυτού του κομματιού του τουριστικού προϊόντος, με την εκμετάλλευση της ευνοϊκής συγκυρίας που προαναφέρθηκε, ασκεί με υπευθυνότητα και τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα, τις ευθύνες που του αναλογούν και που συνοψίζονται στις εξής δράσεις:

-Στη διατήρηση και παρουσίαση μιας ανθρώπινης πόλης, καθ’ όλη τη διάρκεια των διαδρομών που ακολουθούν πεζή οι επισκέπτες, με καθαριότητα, συντήρηση υποδομών κλπ.

– Τη μέγιστη δυνατή πληροφόρηση των επισκεπτών για τα αξιοθέατα της πόλης και τις δυνατότητες προσέγγισής τους σε αυτά, με τη διανομή χαρτών, ενημερωτικών φυλλαδίων και κάθε είδους πληροφοριακού υλικού (φυλλάδια στις εταιρείες κρουαζιέρας κλπ)

– Προωθητικές ενέργειες σε συνεργασία με τους άμεσα ενδιαφερομένους, όπως η καθιέρωση του μέτρου προσφορών σε επισκέπτες από 90 και πλέον εμπορικά καταστήματα, με τη χορήγηση του ειδικού αυτοκόλλητου και την προβολή τους μέσω διαδικτύου

– Διενέργεια έρευνας, μέσω ερωτηματολογίου που διανέμεται στους τουρίστες κατά τον απόπλου του κρουαζιερόπλοιου και φυσικά συμπληρώνεται επί τόπου, προκειμένου να σχηματίστεί στέρεα εικόνα για το πώς «βλέπουν» την πόλη μας και να γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος