Μία πρωτότυπη προωθητική ενέργεια με στόχο τη διεθνή προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού κυκλοφόρησε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).
Ένα νέο βίντεο με μαγευτικά τοπία της Ελλάδας και ιστορικά τοπόσημα -από την Αθήνα και τους Δελφούς έως τις Σπέτσες και τους Παξούς- μέσα από τον κινηματογραφικό φακό, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Netflix, αξιοποιώντας τη δύναμη της αφήγησης και περιλαμβάνοντας στιγμιότυπα από δημοφιλείς εκπομπές και σειρές της πλατφόρμας streaming.
Μέσα από το βίντεο, θεατές από όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν και εξοικειώνονται με μοναδικές εικόνες της Ελλάδας, που «πρωταγωνιστούν» σε σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ του Netflix -όπως ”Maestro in Blue”, ”A perfect story”, ”Beckett”, ”Glass Onion: A Knives Out Mystery” και ”Lighthouse Lesvo”, μεταξύ άλλων. Συνολικά, το βίντεο αποτελεί μια «ωδή» στην πολιτιστική κληρονομιά, τη φυσική ομορφιά και τον τρόπο ζωής της χώρας.
Η παραγωγή και η κυκλοφορία του βίντεο είναι μέρος της συνεργασίας που υπέγραψαν το Netflix και ο ΕΟΤ τον Ιούλιο του 2024. Μέσω αυτής της συμφωνίας, το Netflix δεσμεύτηκε να στηρίξει την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας, αξιοποιώντας την παγκόσμια απήχηση των σειρών και των ταινιών του που γυρίστηκαν και διαδραματίστηκαν στην Ελλάδα.
Το βίντεο θα αξιοποιηθεί ενεργά από τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο διάφορων προωθητικών ενεργειών, με γνώμονα την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας και την προσέλκυση ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο.
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος