Περιθώριο λίγων εβδομάδων δίνει στην αγορά το υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να μειωθούν οι τιμές βασικών προϊόντων. Τον Μάρτιο θα αξιολογηθούν τα υφιστάμενα μέτρα που έχουν ληφθεί, ενώ δεν αποκλείονται και πρόσθετες παρεμβάσεις, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο
Σε καθημερινό κυνήγι προσφορών και εκπτώσεων βρίσκονται οι καταναλωτές, ενώ «αγώνα δρόμου» για την αποκλιμάκωση της ακρίβειας στα τρόφιμα και στα είδη πρώτης ανάγκης δίνει και το υπουργείο Ανάπτυξης.
Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 7,2%, το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία ερευνών Circana (πρώην IRI).
Οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις καταγράφονται στα καθαριστικά κατά 9,1%, στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας 7,2% και στα τρόφιμα κατά 7,1%.
Ανατιμήσεις καταγράφονται και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, καθώς οι πωλήσεις τους το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023 αυξήθηκαν κατά 11,%, με το μερίδιό τους να ανέρχεται πλέον στο 26,3% από 25,8% το αντίστοιχο διάστημα το 2022.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος