ΔΕΔΔΗΕ: Δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση των καταναλωτών ρεύματος στο 800 400 4000

Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αναγγελία βλαβών έθεσε σε λειτουργία ο ΔΕΔΔΗΕ.

  • Πρόκειται για τον αριθμό 800 400 4000 που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο και δέχεται κλήσεις χωρίς χρέωση τόσο από κινητό όσο και από σταθερό τηλέφωνο.

Υπενθυμίζεται ότι πέρα από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το www.deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή.

Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot).

Επιπλέον, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά.

«Η πλήρης ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών, αποτελεί πάγια δέσμευση του ΔΕΔΔΗΕ, με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πολιτών και την απλοποίηση όλων των διαδικασιών για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους», αναφέρει ο Διαχειριστής.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος