Οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτήριων είναι μεν ακριβές αλλά δεν πρόκειται για αισχροκέρδεια. Από το 2019 τα έσοδα των ακτοπλόων είναι μεν πιο πολλά από τα έξοδα, αλλά τα προηγούμενα 10 χρόνια ήταν συσσωρευμένα εκατοντάδες εκατ. ζημιές, ισχυρίστηκε μιλώντας στην ΕΡΤ ο ναυτιλιακός οικονομολόγος Γιώργος Ξηραδάκης.
- Το 2022 οι ακτοπλοϊκές αποκόμισαν μικτά κέρδη 79 εκατ. ευρώ. Όμως το ποσοστό μικτού κέρδους, από 21% το 2019, έπεσε στο 10% το 2022, είπε.
- Το 2024 θα έχουμε μια προσαύξηση των τιμών των εισιτήριων κατά 7% με 9% στην Ευρώπη, άρα και στην Ελλάδα, λόγω του περιβαλλοντικού τέλους, είπε.
Η μεγάλη αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτήριων έγινε πέρυσι τον Ιούλιο. Από τότε όμως οι τιμές των καυσίμων έχουν μειωθεί κατά 30% περίπου, χωρίς αυτή η μείωση να περάσει τις τιμές εφέτος, που αντίθετα «τσίμπησαν» λίγα ευρώ προς τα επάνω.
Οι τιμές δεν έπεσαν γιατί δεν υπήρχαν τα περιθώρια όσον αφορά τις χρηματοροές στις εταιρίες ισχυρίστηκε ο κ. Ξηραδάκης.
Το ευχάριστο είναι ότι χθες στην πρώτη σύσκεψή ακτοπλόων – κυβέρνησης καθίσανε όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι και το αισιόδοξο είναι ότι, όπου οι τιμές μπορούν να μειωθούν θα μειωθούν, είπε.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος