Οι ταινίες της εβδομάδας: Αιγύπτιοι θεοί, σαρκοφάγοι, γαϊδουράκια και αποφάσεις που καθορίζουν το μέλλον

Array

Νέες ταινίες, κάποιες πολυαναμενόμενες, μαζί με παλιές αγάπες και πάθη, αλλά και ψυχεδελικά ριμέικ, μας περιμένουν στους κινηματογράφους από την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022.

Black Adam

Δυστυχώς δεν προλάβαμε την προβολή της πολυαναμενόμενης ταινίας «Black Adam»… Μέχρι να το δούμε μαζί με το κοινό, μοιραζόμαστε μαζί σας την υπόθεση: Σχεδόν 5.000 χρόνια αφότου του δόθηκαν οι παντοδύναμες δυνάμεις των Αιγυπτίων θεών και φυλακίστηκε, ο Μαύρος Αδάμ (Τζόνσον) απελευθερώνεται από τον επίγειο τάφο του, έτοιμος να απελευθερώσει τη μοναδική του μορφή δικαιοσύνης στον σύγχρονο κόσμο. Θα επανέλθουμε με περισσότερα.

TAD: Η Σμαραγδένια Πλάκα (Tad the lost explorer and the curse of the mummy)

Τρίτη ταινία του Ταντέο Τζόουνς, ή όπως επικράτησε σε μη ισπανόφωνες χώρες, του Ταντ. Ο Ταντ είναι ο Αστυνόμος Σαϊνης της αρχαιολογίας: Τα κάνει όλα θάλασσα παρά τις ικανότητες του, οι κοντινοί του άνθρωποι όμως τον σώζουν. Στη νέα ταινία καταστρέφει μια σαρκοφάγο και εξαπολύει ένα αρχαίο ξόρκι που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των φίλων του: Μούμια, Τζεφ και Μπελζόνι. Μόνο η Σάρα, θα κάνει τα πάντα για να τον γλιτώσει από την κατάρα της μούμιας. Καλοφτιαγμένη ισπανική ταινία που εξαγοράστηκε από μεγάλο στούντιο και κάνει διεθνή καριέρα.

Για την Κιάρα (A Chiara)

Με αυτοσχέδιους ρεαλιστικούς διαλόγους, ερμηνείες στο νήμα του αληθινού, διάφανη ατμόσφαιρα στο «Για την Κιάρα» επιτελείται μια τομή στη ζωή. Η κεντρική ηρωίδα θα πρέπει να ξεχάσει την ανταγωνιστική διάθεση προς την αδελφή της, όταν εμφανιστεί ένα μεγαλύτερο πρόβλημα: Η εξαφάνιση του πατέρα της. Μια ταινία για τη σημασία των αποφάσεων και πως αυτές καθορίζουν το μέλλον των ανθρώπων.

Απόφαση φυγής (Decision to leave)

Ανάμεσα στο «Insomnia» και το «Βασικό ένστικτο», το «Απόφαση Φυγής» του Τσαν Γουκ Παρκ, με τον τίτλο να γίνεται προφητικό μήνυμα για τον θεατή. Femme fatale ίσως εξαπατά αστυνομικό που παραπλάνησε για να καλύψει την υπόθεση ενός φόνου. Όταν ακολουθεί δεύτερος φόνος, η σχέση των δύο θα κλονιστεί καθώς όσα μοιάζουν με ψέματα φέρνουν προδοσίες ή έστω ανισορροπίες. Δυστυχώς για το κατά τα άλλα κομψό νέο-νουάρ καταλήγει μελό και ξεχνιέται, όχι όμως η υπερβολικά μεγάλη διάρκειά του.

Το Πάθος (The Passion of Anne)

Στο Πάθος, ή αλλιώς «Το Πάθος της Άννας», ένας προσφάτως διαζευγμένος (τον οποίο υποδύεται ο Max Von Sidow) γνωρίζει και ερωτεύεται μια διαλυμένη χήρα (τη Λιβ Ούλμαν). Η σχέση τους, ποτισμένη από πάθος και πόνο, καταδικάζεται σε ανυπόστατη οδύνη όταν σειρά μυστικών έρθουν στην επιφάνεια και αναμοχλευτεί το τέλος στη ζωή του άντρα της ηρωίδας. Γεμάτο απελπισία, τρυφερότητα, ρεαλισμό, το σεναριακό δείγμα καλογραμμένου θεάτρου δωματίου του Μπέργκμαν διεκδικεί τον κινηματογραφικό χώρο που του αναλογεί. Πρωταγωνιστής για ακόμα μία φορά ο γεωγραφικός χώρος, το νησί Faro, που αυτοπροσδιορίζει την απομόνωση στις καρδιές των πληγωμένων ηρώων.

EO

«Ο Ηλίθιος» του Φιόντορ Ντοστογιέφσκυ ενέπνευσε την «Τύχη του Μπαλταζάρ» του Ρομπέρ Μπρεσόν, το οποίο με τη σειρά του, δια χειρός του 84χρονου Γιέρζι Σκολιμόφσκι προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί. Κάπου ανάμεσα στο συναρπαστικό και το ανεκδιήγητο, τις αμαρτίες και την εξιλέωση τους, αυτό το πείραμα επαναπροσδιορισμού μιας πρωτοποριακής για την εποχή της ιστορίας, οδηγείται στη θρησκευτική κάθαρση, αν όχι εξιλέωση, που λειτουργεί καλύτερα ως παρακαταθήκη για τη νέα γενιά, παρά ένα remake που -δυστυχώς- θα συγκριθεί με το υπερμέγιστο πρωτότυπο.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος