H Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, σύμφωνα με ενημέρωση που έλαβε από τον συνεργαζόμενο πάροχο, δεν είναι προσωρινά δυνατή η ανάκτηση και ο έλεγχος εισιτηρίου στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Πάτρας το οποίο έχει προμηθευτεί επιβάτης με τη χρήση ψηφιακού πορτοφολιού (όπως Google Wallet, Apple Pay) και μέσω της υπηρεσίας Tap In Train.
Η υπηρεσία Tap In Train λειτουργεί απρόσκοπτα για συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.
Για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος ο πάροχος συνεργάζεται με τις εταιρείες πληρωμών και διεκπεραίωσης συναλλαγών.
Η Hellenic Train θα ενημερώνει για κάθε σχετική εξέλιξη και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος