Ι. Παυλοπούλου: Τα παιδιά αποτελούν το 30% των νέων κρουσμάτων – Περισσότερες οι νοσηλείες

Για την πορεία της πανδημίας και τα αυξημένα κρούσματα κορονοϊού στα σχολεία μίλησε στην ΕΡΤ και την εκπομπή “Από τις Έξι” η καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας, Ιωάννα Παυλοπούλου.

Όπως είπε, τα παιδιά αποτελούν το 30% των νέων διαγνώσεων, ενώ λόγω του υπερμεταδοτικού στελέχους υπάρχει αύξηση των κρουσμάτων, μεγαλύτερη προσέλευση στα νοσοκομεία και περισσότερες νοσηλείες.

Ευτυχώς δεν είναι ιδιαίτερα βαριά τα περιστατικά, όμως έχουμε χάσει ακόμα τρία παιδιά τον τελευταίο καιρό. Αυτά είναι αναμενόμενα γιατί παρά το ότι η μετάλλαξη Όμικρον είναι ηπιότερη, δεν είναι ήπια. Είναι ήπια στα εμβολιασμένα άτομα, συνεπώς θα πρέπει να εμβολιαζόμαστε όλοι, ενήλικες και παιδιά” σημείωσε η κα Παυλοπούλου.

Η ίδια υποστήριξε ότι ήταν καλό που άνοιξαν τα σχολεία γιατί εκεί είναι ο φυσικός χώρος των παιδιών. “Θα πρέπει να έχουμε και πρόσθετα μέτρα: μάσκα υψηλής προστασίας, εξαερισμό του χώρου και συσκευές που καθαρίζουν τις σχολικές αίθουσες από αναπνευστικούς ιούς και από μικρόβια. Αν συνδυαστούν με μάσκα μειώνουν τις πιθανότητες μετάδοσης κατά 90%” υποστήριξε.

Σε ερώτηση για την πορεία του εμβολιασμού σε μικρότερες ηλικίες, απάντησε ότι η ροή είναι πολύ ικανοποιητική. Για τα αντιικά φάρμακα είπε ότι έχουν ηλικιακά κριτήρια, αλλά υπάρχουν άλλα φάρμακα που έχουν πάρει έγκριση για παιδιά άνω των 12 ετών, για εξωνοσοκομειακή χορήγηση.

Τέλος, η καθηγήτρια σημείωσε ότι τα δεδομένα που υπάρχουν έως τώρα δεν επιτρέπουν να πούμε ότι η πανδημία βρίσκεται προς το τέλος της.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος