Ένθετο Περιβάλλον: Δικαιώνεται ο Σπίλμπεργκ – O τρικεράτωψ ήταν υπαρκτός

O τρικεράτωψ δεινόσαυρος ήταν υπαρκτός και ζούσε σε ομάδες. Το απέδειξε η ομάδα του Κέντρου Βιοποικιλότητας της Ολλανδίας.

Ο Σπίλμπεργκ δικαιώθηκε από την επιστήμη. Η έρευνα ξεκίνησε το 2014 ψάχνοντας για ίχνη Τυρανόσαυρου στη βόρεια Αμερική. Συνολικά εντόπισαν 1200 οστά από 5 ζώα τουλάχιστον. Στη συνέχεια τα μελέτησαν με όλες τις δυνατές μεθόδους και τεχνικές για 10 χρόνια και αποκάλυψαν πως πρόκειται για δεινόσαυρους που έφεραν 3 κέρατα στο μέτωπο Απο τη μελέτη των οστών κατέληξαν στο συμπέρασμα πως τα ζώα αυτά είχαν πολύ αργή ανάπτυξη Τα 5 ζώα ζούσαν ως ομάδα  και  πέθαναν μαζί, πιθανώς βυθίστηκαν σε βάλτο. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτύπωσαν σε βίντεο animation ενώ ετοιμάζεται και ειδική έκθεση στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Ουτρέχτης.

Δείτε ακόμα στο Ένθετο Περιβάλλον:

85 ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

Λοιμώδεις ασθένειες με διαβιβαστές τα κουνούπια Αυτή είναι μια ακόμη απειλή της κλιματικής αλλαγής, αφού  ευνοεί τη  μόνιμη εγκατάστασή τους  στην Ελλάδα 12 μήνες το χρόνο. Μέσω ερευνητικών προγραμμάτων εντείνεται όχι μόνο η παρακολούθηση των πληθυσμών τους αλλά δοκιμάζονται και νέες τεχνικές όπως η στείρωση αρσενικών κουνουπιών με ακτινοβολία για τον έλεγχο των γεννήσεων

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Περισσότερα απο 500 σχολεία από όλη την Ελλάδα συμμετέχουν στο πρόγραμμα “ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ” που τρέχει η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης. Παιδιά νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου εκπαιδεύονται, βιωματικά, για το πως μπορούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και μεταφέρουν τη γνώση, ως πράξη και στο σπίτι τους. Εξοικειώνονται με έννοιες όπως η κυκλική οικονομία, η μείωση ενεργειακού αποτυπώματος και ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τις σοβαρές κλιματικές προκλήσεις.

Παρουσίαση: Κατερίνα Χριστοφιλίδου