Επιστήμονες ανακάλυψαν τον μηχανισμό πίσω από το γκριζάρισμα των μαλλιών

Αυτή η ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε θεραπείες που σταματούν ή και αναστρέφουν τη διαδικασία.

Επιστήμονες με επικεφαλής ερευνητές της Ιατρικής Σχολής Grossman του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης υποστηρίζουν ότι ανακαλύψαν τον μηχανισμό πίσω από το γκριζάρισμα των μαλλιών. Η ανακάλυψη αυτή θα μπορούσε να οδηγήσει στην ανάπτυξη θεραπειών που αναστρέφουν ή σταματούν τη διαδικασία.

Οι επιστήμονες εστίασαν στα δερματικά κύτταρα ποντικιών που απαντώνται και στον άνθρωπο, τα οποία ονομάζονται βλαστοκύτταρα μελανοκυττάρων (McSC). Διαπίστωσαν ότι τα βλαστοκύτταρα «παγιδεύονται» καθώς οι τρίχες «γερνούν» και χάνουν την ικανότητά τους να ωριμάζουν και να διατηρούν το χρώμα τους.

«Οι νεοανακαλυφθέντες μηχανισμοί αυξάνουν την πιθανότητα να υπάρχει και στους ανθρώπους η ίδια θέση των βλαστοκυττάρων των μελανοκυττάρων», δήλωσε στον Guardian ο Κι Σαν, επικεφαλής ερευνητής της μελέτης και μεταδιδακτορικός ερευνητής στο NYU Langone Health.

«Αν ισχύει αυτό, συνιστά μια πιθανή οδό για την αναστροφή ή την πρόληψη του γκριζαρίσματος των μαλλιών, βοηθώντας τα μπλοκαρισμένα κύτταρα να μετακινηθούν ξανά μεταξύ των αναπτυσσόμενων διαμερισμάτων του θύλακα της τρίχας», πρόσθεσε ο Σαν.

«Η απώλεια της χαμαιλεοντικής λειτουργίας των βλαστοκυττάρων των μελανοκυττάρων μπορεί να είναι υπεύθυνη για το γκριζάρισμα και την απώλεια του χρώματος των μαλλιών», πρόσθεσε η επικεφαλής ερευνήτρια της μελέτης, Μαγιούμι Ίτο.

ΠΗΓΗ: Interesting Engineering