Μετρό Πειραιά: Εγκαίνια για τους τρεις σταθμούς – Πώς αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης

Ένα νέο κεφάλαιο στη συγκοινωνιακή και κυκλοφοριακή πραγματικότητα του Πειραιά ανοίγει σήμερα με την παράδοση στο κοινό των τριών νέων σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» της Γραμμής 3 του Μετρό, τα εγκαίνια των οποίων γίνονται σήμερα στις 11:00, σε εκδήλωση τον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο»παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Οι νέοι σταθμοί παραδίδονται στην κυκλοφορία στις 14:00 το μεσημέρι.

Η επέκταση του Μετρό αναμένεται να εξυπηρετεί άλλους 132.000 πολίτες ημερησίως προσφέροντας σημαντική διευκόλυνση στις μετακινήσεις, συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση του έντονου κυκλοφοριακού που ταλανίζει τις περιοχές του Δήμου Πειραιά και της ευρύτερης περιοχής, αλλά και στον περιορισμό της ρύπανσης.

Ο σταθμός «Πειραιάς» θα αποτελεί πλέον ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, αφού εκεί συνενώνονται λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό ( 1 και 3), το Λιμάνι, ο Προαστιακός σιδηρόδρομος και το Τραμ, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς. Σημειώνεται, δε ότι ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο πλέον θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 55 λεπτά.

Τα δρομολόγια

Το πρώτο δρομολόγιο από τους σταθμούς Δημοτικό Θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας θα ξεκινά στις 05:30. Πρώτα δρομολόγια στις 05:30 θα ξεκινούν και από τους σταθμούς Αιγάλεω και Μοναστηράκι στην κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από τον σταθμό Εθνική ‘Αμυνα στην κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο. Το τελευταίο δρομολόγιο (Δευτέρα-Πέμπτη & Κυριακή) από το Δημοτικό Θέατρο θα γίνεται στις 23:59 και από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στις 00:03.

Παρασκευή και Σάββατο, οπότε και ισχύει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν στη 01:06 από το Δημοτικό Θέατρο και στη 01:10 από τη Δουκίσσης Πλακεντίας.

Τελευταίοι συρμοί από τον σταθμό Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις θα αναχωρούν στις 00:23 (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) και στη 01:30 (Παρασκευή και Σάββατο).

Η συχνότητα των δρομολογίων στο τμήμα Δημοτικό Θέατρο Δουκίσσης Πλακεντίας τις ώρες αιχμής (07.30-11.00 & 13:30 – 17:30) θα είναι στα 4΄ και τις νυχτερινές ώρες (22:00 – 00:20) μειώνεται στα 9΄ από 10΄. Στο τμήμα Αεροδρόμιο-Δημοτικό Θέατρο η συχνότητα διαμορφώνεται στα 36΄.

Προσαρμογή και των λεωφορειακών γραμμών

Ο ΟΑΣΑ επίσης ανακοίνωσε σχέδιο αναδιάρθρωσης του συγκοινωνιακού δικτύου για τη διασύνδεση των δήμων στις περιοχές που βρίσκονται οι νέοι σταθμοί του μετρό και για τη δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων, με ενισχύσεις και τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών.

-Η λεωφορειακή γραμμή 831 Αιγάλεω-Πειραιάς ενισχύεται με επιπλέον δρομολόγια καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

-Η λεωφορειακή γραμμή 810 Σχιστό-Κορυδαλλός τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός» και θα διασυνδεθεί με την λεωφόρο Πέτρου Ράλλη.

-Η λεωφορειακή γραμμή 830 Αγία Βαρβάρα-Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός».

-Η λεωφορειακή γραμμή 846 Νεάπολη-Νίκαια-Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».

-Η λεωφορειακή γραμμή 900, η οποία δημιουργήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια για να καλύψει την μεταβατική περίοδο μεταξύ της λειτουργίας των σταθμών μετρό «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» και των 3 νέων σταθμών του «Πειραιά», καταργείται.

Οι αφετηρίες και τέρματα των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών παραμένουν ως έχουν.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι επιβάτες μπορούν να καλούν στο πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185. Παράλληλα, όλες οι πληροφορίες για τα δρομολόγια της Γραμμής 3 του Μετρό, όπως αυτά διαμορφώνονται από τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022, είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ.(www.stasy.gr).

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος