Αντισταθμιστικά μέτρα για τη στήριξη των συνταξιούχων που χάνουν το ΕΚΑΣ, εξετάζουν το υπουργείο Εργασίας και το οικονομικό επιτελείο, όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε από κοινού με τη διοικήτρια του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), καθ. Μαρία Καραμεσίνη, με θέμα την αναδιοργάνωση του ΟΑΕΔ.
Τα μέτρα θα προσδιοριστούν σε συνεργασία με τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομικών και αφορούν μεταξύ άλλων διατήρηση της χαμηλής συμμετοχής στη φαρμακευτική δαπάνη, ελαφρύνσεις στον ΕΝΦΙΑ και εκπτώσεις στους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ.
Αναφερόμενος στην κατάργηση του ΕΚΑΣ ο υπουργός εργασίας υπογράμμισε ότι η απόφαση ελήφθη με τις ψήφους της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού, τον Ιούλιο του 2015, με το νόμο 4336/2015. Για αυτό και σημείωσε ότι “στόχος της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης ήταν να βρει ισοδύναμα και αποτελεσματικότερα μέτρα για την αντιμετώπιση της φτώχειας των ηλικιωμένων, όπως η καθιέρωση της εθνικής σύνταξης. Παραδέχθηκε ωστόσο ότι, “μέχρι το 2018, που θα γίνει ο επανυπολογισμός, οι δικαιούχοι του ΕΚΑΣ θα είναι, πράγματι, εκτεθειμένοι”.
Συλλογικές διαπραγματεύσεις
Ο υπουργός Εργασίας υπογράµµισε ότι «άµεση προτεραιότητα της κυβέρνησης αποτελεί η ρύθµιση της εργασιακής ζούγκλας και η αναστροφή της απορρύθµισης των τελευταίων ετών. Η ενίσχυση του ΟΑΕ∆ αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων αυτών, παράλληλα µε την επαναφορά των συλλογικών διαπραγµατεύσεων, στο πλαίσιο της επικείµενης διαπραγµάτευσης για τα εργασιακά. Η Ελλάδα πρέπει να επιστρέψει στην κανονικότητα, πρέπει να επιστρέψει στο ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο».
Αναδιοργανώνεται ο ΟΑΕΔ
Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκε το νέο µοντέλο οργάνωσης και λειτουργίας του ΟΑΕΔ, που θα έχει ολοκληρωθεί, μέχρι το τέλος του 2016. Η διοικήτρια του Οργανισμού παρουσίασε τις κοµβικές αλλαγές που έχουν ήδη υλοποιηθεί, για την άµεση εξυπηρέτηση του πολίτη όπως: Τηλεφωνικό κέντρο, διαδικτυακή πύλη και υπηρεσία υποδοχής στα ΚΠΑ.
Παράλληλα , τίθεται σε πλήρη λειτουργία το καινοτόµο, σχεδιασµένο για συσκευές τύπου tablet και smart phone, portal του ΟΑΕ∆, που εξασφαλίζει καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Ήδη, κατά τη δοκιµαστική λειτουργία του νέου portal, από τον Απρίλιο, έγιναν 3.200.000 προβολές σελίδας από 350.000 χρήστες σε µηναία βάση.
Στο προσεχές διάστημα, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Οργανισμού θα αναβαθμιστούν, ώστε να γίνουν περισσότερο εξατομικευμένες. Τέλος καθιερώνεται η νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – Call Center του Οργανισμού – που λειτουργεί από τις αρχές Μαΐου, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα και άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση σε όλους τους πολίτες που συναλλάσσονται µε τον ΟΑΕ∆, στον πενταψήφιο αριθμό 11320.
Αίθουσα σύνταξης ert.gr με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος